کد خبر : 1968586 | 05 مهر 1402 ساعت 22:07 | 45.1K بازدید | 75 دیدگاه

وینگر ازبکی رسما به پانسرایکوس پیوست

ماشاریپوف بجای استقلال راهی یونان شد!

جلال الدین ماشاریپوف با عقد قراردادی رسمی، راهی پانسرایکوس یونان شد.

ماشاریپوف بجای استقلال راهی یونان شد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انجام مذاکرات مدیران استقلال با جلال الدین ماشاریپوف، اما این بازیکن ازبکستانی با عقد قراردادی راهی باشگاه پانسرایکوس یونان شد تا یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر نکونام برای تقویت بخش هجومی، از دست برود.

طی هفته های اخیر بود که شایعاتی در مورد مذاکره ماشاریپوف با استقلال شنیده می شد. آبی ها قصد داشتند تا این بازیکن را به عنوان سهمیه بازیکن آزاد، به خدمت بگیرند اما این بازیکن ازبکی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که آبی ها تاکنون صحبتی با او نداشته اند.

در این میان، در روزهای گذشته، تصویری از مذاکره ماشاریپوف با علی خطیر توسط مدیربرنامه‌های این بازیکن منتشر گردید و هواداران استقلال امیدوار شدند که بالاخره طلسم جذب یک بازیکن تهاجمی خارجی شکسته شود ولی این اتفاق رخ نداد.

همانطور که از عصر امروز رسانه های یونانی و ازبکی اعلام کرده بودند، جلال الدین ماشاریپوف با باشگاه پانسرایکوس وارد مذاکره شد و در نهایت نیز با عقد قراردادی رسمی، راهی این تیم شد.

1931897

پانسرایکوس فصل گذشته در سوپرلیگ 2 یونان حضور داشت و با کسب عنوان قهرمانی، به رقابت های سوپرلیگ اصلی راه یافت و این فصل نیز تا به این جای کار، در رتبه هشتم جدول رده بندی ایستاده است.

دیدگاه‌ها