کد خبر : 1968590 | 05 مهر 1402 ساعت 22:48 | 19K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره سابق یونایتد در تیم ملی راگبی فرانسه!

فابین بارتز، ستاره سابق منچستریونایتد، در اردوی تیم ملی راگبی فرانسه حاضر شده است.

ستاره سابق یونایتد در تیم ملی راگبی فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق منچستریونایتد که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال فرانسه را دارد، مهارت خود را در راگبی امتحان کرد. در یک ویدیوی وایرال شده، این دروازه بان سابق را می توان مشاهده کرد که با کمک ولوک سیلیرز، مربی تیم ملی فرانسه، به یک توپ ضربه می زند.

ستاره بازنشسته فوتبال با توجه به دوران موفقیت آمیزش درون دروازه، استعداد مناسبی در ورزش راگبی از خود نشان داد. بازیکن مورد نظر فابین بارتز، دروازه بان سابق منچستریونایتد و فرانسه است!

قهرمان جام جهانی 1998 با تیم ملی راگبی فرانسه تمرین می‌کند تا مهارتش در این ورزش را مورد سنجش قرار بدهد که به نظر می‌رسد از این چالش پشیمان نشده است.

1931908
1931909
1931910

سیلیرز در شبکه‌های اجتماعی تلاش‌های دروازه‌بان سابق را با این توضیح به اشتراک گذاشت:"فابین بارتز، دروازه بان کلاس جهانی فرانسه و منچستریونایتد، در اردوی ما بود. با چند نکته به او کمک می‌کنم و بعد به نتیجه نگاه می‌کنم!"

این مرد 52 ساله، پیش از تلاش در راگبی، چندین کار را آغاز کرده است - مانند یک دوره کوتاه در دنیای موتورسواری. بارتز در طول 4 سال حضور در منچستریونایتد 132 بازی انجام داد و در این روند دو قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

دیدگاه‌ها