کد خبر : 1968625 | 06 مهر 1402 ساعت 01:30 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

نفس راحت پوچتینو: مهم بود صعود کنیم

تیم چلسی امشب موفق به شکست ۱-۰ برایتون در خانه شد و به دور بعدی مسابقات جام اتحادیه راه پیدا کرد. مائوریسیو پوچتینو نظرات خود را درباره بازی و عملکرد بازیکنانش ارائه داد.

نفس راحت پوچتینو: مهم بود صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از ابراز امیدواری پوچتینو در روز یکشنبه مبنی بر اینکه امیدوار است در روز چهارشنبه بتوانند گل بزنند، چلسی امشب توانست برای اولین بار پس از سه بازی دروازه حریف را باز کند و پیروز بازی شود.

این سرمربی آرژانتینی‌ از واکنش تیمش نسبت به ناکامی‌های اخیر ابراز رضایت کرد: «پاسخ خوبی از تیم بود، من بسیار از عملکرد تیم راضی هستم. مهم بود که به مرحله بعدی برویم و امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

برای جکسون بسیار خوشحالم، این مهم است، او باید گل بزند و اعتماد به نفس خود را تقویت کند.»

از پوچتینو درباره عملکرد کول پالمر سوال شد و او اینگونه پاسخ داد: «من فکر می‌کنم که تمامی اعضای تیم واقعاً عالی بودند. کول بازیکنی با استعداد زیاد است و در این پیروزی نقش کلیدی داشت. او هنوز جوان است و باید همچنان در باشگاه، نه تنها تیم، بلکه با شهر هم وفق پیدا کند‌.»

سرمربی چلسی همچنین درباره غیبت نونی مدوئکه و مصدومیت بن چیلول در این بازی هم اظهار نظر کرد:«نبودن نونی در این بازی ارتباطی با مصدومیت ندارد. انتخاب من بود و مربوط به مسائل فنی است. در مورد چیلول هم باید فردا دقیق‌تر ارزیابی کنیم. اما فکر می‌کنم مصدومیت از ناحیه همسترینگ بود.»

سپس در مورد ضعف‌های رابرت سانچز و مارک کوکوریا و بهبود بازی آنها در این بازی پرسیده شد: «فکر می‌کنم که آنها نشان دادند شخصیت و اصول دارند. در نیمه اول، ما به رابرت و گاهی اوقات به مارک پاس‌های خوبی ندادیم و زیر فشار رفتند. اما در ادامه فکر می‌کنم مشکلات را حل کردیم و وضعیت بهتری داشتیم. همیشه خوب بازی کردن آسان نیست و امروز برای ما برد مهم بود، ما نیاز داشتیم که این بازی را ببریم و فشار برای بردن وجود داشت، گاهی وقت‌ها نیازی به انجام کارها به صورت کامل نیست، در نیمه دوم روی بازی تسلط داشتیم و کاملا استحقاق این پیروزی را داشتیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.»

چلسی در بازی بعدی، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه مهمان فولام است.

1931995

دیدگاه‌ها