کد خبر : 1968639 | 06 مهر 1402 ساعت 05:26 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی تکواندوکار ایران در وزن ٦٧ کیلوگرم بانوان

روز پایانی رقابت های تکواندو بازی های آسیایی با برتری نماینده ٦٧ کیلوگرم بانوان برابر نماینده فیلیپین آغاز شد.

پیروزی تکواندوکار ایران در وزن ٦٧ کیلوگرم بانوان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز از رقابت های تکواندو بازیهای آسیایی هانگژو آناهیتا توکلی نماینده وزن مثبت 67 کیلو گرم کشورمان آلن کریستی فیلیپینی را مقتدرانه برد.

رقابت های این وزن با حضور 11 تکواندو کار برگزار شد.توکلی با ضربات متعدد سه امتیازی 9بر2 نتیجه را به نفع خود در راند اول تمام کرد اما در راند دوم حریف فیلیپینی به تاکتیک ضربات از دور و خطا روی آورد که 2بر0 جلو افتاد اما توکلی با زدن دو ضربه سه امتیازی به حریف در نهایت 7بر2 برنده این راند شد تا در نهایت پیروز هر دو رانده شده و در ادامه برای مسجل شدن برنزش به مصاف اوسی پو وا ازبکستانی برود.

در این وزن 11 هوگوپوش از کشورهای ایران، ازبکستان، فیلپین، اردن، چین، قزاقستان، قطر، لبنان، چین تایپه، تاجیکستان و کره جنوبی حضور دارند.

تیم ملی تکواندو کشورمان تاکنون توسط مرجان سلحشوری در بخش پومسه برنز و در بخش کیوروگی یا همان مبارزه توسط علیرضا حسینی پور ومهدی حاجی موسایی نقره و توسط متین رضایی،مهران برخورداری،مبینا نعمت زاده،ملیکا میرحسینی وکیلی موفق به کسب مدال برنز شده است.

رقابت های تکواندو در سالن تقریبا تازه تاسیس و شیک لیان اسپرت و در یکی از شهرهای مجاور هانگژو برگزار و پرونده این مسابقات امروز بسته می شود.

دیدگاه‌ها