کد خبر : 1968649 | 06 مهر 1402 ساعت 08:22 | 15.2K بازدید | 6 دیدگاه

سفره دل شهربانو منصوریان در هانگژو باز شد

شهربانو منصوریان بعد از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی از امکانات کم و بی‌توجهی به برخی ورزشکاران گله کرد.

سفره دل شهربانو منصوریان در هانگژو باز شد

به گزارش "ورزش سه"، شهربانو‌ منصوریان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: بعضی‌ اوقات آنچه می‌خواهیم نمی‌شود. از ۲ سال پیش برای حضور در این رقابت‌ها زحمت کشیدیم و ۵ ماه گذشته مدام در اردو بودیم. من همیشه گفته‌ام چینی‌ها با این امکانات خوبی که دارند، باید طلا بگیرند. 

وی افزود: در شهرم سمیرم ما حتی یک سکو برای تمرین نداریم ولی در روستاهای چین هم بهترین امکانات و شرایط ورزشی فراهم است. البته از صدیقی رئیس فدراسیون واقعا ممنونم که طی این مدت اجازه نداد آب در دل‌مان تکان بخورد. اما در مجموع باید نگاه ویژه‌ای به ورزش شود. ما منابع بسیاری داریم و این منابع را برای چه زمان می‌خواهیم؟ امروز دیگر جنگ جهانی اول و دوم و سوم وجود ندارد. جنگ همین‌جاست و کشورها در چنین جاهایی(عرصه ورزش) قدرت خود را نشان می‌دهند. باید امکانات ورزش داشته باشیم. دم همه کسانی که با امکانات کم مدال می‌گیرند گرم. 

وی اشاره‌ای هم به جوایز ویژه فوتبال داشت: فوتبال به جام جهانی رفت و رئیس جمهور قول حواله خودرو داد. کاش حداقل به طلایی‌های بازی‌های آسیایی هم حواله خودرو بدهند. مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ بچه‌ها روحیه می‌گیرند. البته اگر به ما هم بدهند ناراحت نمی‌شویم(می‌خندد).

دیدگاه‌ها