کد خبر : 1968716 | 06 مهر 1402 ساعت 13:18 | 38.5K بازدید | 85 دیدگاه

آنها در داوری‌ها دخالت می‌کنند

مدیر اتلتیکو: رئال من را به خنده می‌اندازد!

میگل آنخل خیل مارین، مدیرعامل اتلتیکو، استدلال‌های رئال برای حمله به داوران لالیگا را مضحک عنوان کرد.

مدیر اتلتیکو: رئال من را به خنده می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، میگل آنخل خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید، از اقدامات رئال مادرید از طریق کانال های رسمی خود (تلویزیون باشگاه) و سایر کانال های غیر رسمی (رسانه ها) پس از شکست روز یکشنبه در دربی بسیار عصبانی است.

1932154

مارکا فاش کرده است که مدیرعامل باشگاه اتلتیکو در محافل خصوصی درباره اتفاقات پس از پایان بازی و جنجال‌های داوری آلبرولا روخاس، حرف زده و به رئال مادرید اتهامات جدیدی زده است. 

یک روز پس از دربی، تلویزیون رئال تصاویر صحنه های مشکوک داوری را پخش و بررسی کرد و تاکید داشت داور در حد قضاوت در سطح اول فوتبال اسپانیا نبود چه برسد به قضاوت دربی اما خیل مارین معتقد است تصمیمات داور کاملا درست بود و تاثیری روی نتیجه نداشت.

رئال مادرید دیروز  نیز اشتباهات داور اصلی و داور VAR بازی برابر لاس پالماس که به ضرر رئال سوت زده بودند را پخش کرده بود.

1931757

خیل مارین که آخر هفته برای شرکت در مجمع باشگاه ها در مکزیک بود، به مادرید بازگشت و نارضایتی خود را نسبت به اتفاقات رخ داده ابراز کرد. مدیرعامل اتلتیکو به اطرافیان خود گفته: «آنها در رقابت ها و کار داوران دخالت و تقلب می کنند. آنها جو غیرقابل تحملی را برای داوران ایجاد کرده اند. استدلال‌هایی که آنها برای حمله به داوران به کار می برند، خنده‌دار است. رئال به این شکل روی روند کار داوری‌ها اثر منفی خواهد گذاشت.»

1931306

مارین معتقد است که اگر خطای بلینگام روی کوریا در دقایق پایانی که منجر به کارت زرد برای ستاره انگلیسی شد را بازیکن اتلتیکو مرتکب می شد، تلویزیون رئال هنوز هم در مورد آن حرف می زد. او گفت که کارکنان تلویزیون رئال اگر چنین گزارش های دروغینی را تهیه نکنند، شغلشان را از دست خواهند داد و به نوعی مجبور به این کار شده اند.

دیدگاه‌ها