کد خبر : 1968717 | 06 مهر 1402 ساعت 13:22 | 33.2K بازدید | 14 دیدگاه

ادامه کابوس مصدومیت: ستاره جدید از دست رفت!

نیکلاس جکسون، مهاجم جدید چلسی، ظاهرا دچار مصدومیت شده تا نگرانی‌های مائوریسیو پوچتینو بیشتر شود.

ادامه کابوس مصدومیت: ستاره جدید از دست رفت!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دور دوم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به مصاف برایتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد. 

تک گل این بازی را جکسون برای تیمش به ثمر رساند تا نقش مهمی را در صعود این تیم به مرحله بعدی جام اتحادیه ایفا کرده و دومین گلش از ابتدای فصل جدید را هم با پیراهن چلسی به ثمر رسانده باشد. 

جکسون در دقیقه 87 و با صلاحدید پوچیتنو از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به آرماندو بروخا داد اما موضوعی که باعث نگرانی شدید هواداران چلسی شد، استفاده از گارد ورزشی محافظتی روی دست راستش بود که به نظر می‌رسید دلیل اصلی تعویضش بوده است. 

1930166

انتشار این تصاویر باعث شده که شایعاتی درباره احتمال مصدومیت این بازیکن به گوش برسد که به هیچ عنوان خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم در این فصل که تا همین جا هم بسیار دشوار بوده نیست. 

چلسی از ابتدای فصل تا به حال با مصدومیت کریستوفر انکونکو و بروخا که هنوز پس از مصدومیتش به دوران اوج برنگشته روبرو بوده و گزینه‌های زیادی در خط حمله ندارد. 

هواداران این تیم امیدوار هستند که استفاده از این گارد صرفا برای پیشگیری و بخشی از روند درمان زودهنگام جکسون باشد و این بازیکن بتواند تیمش را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

دیدگاه‌ها