کد خبر : 1968719 | 06 مهر 1402 ساعت 13:26 | 11.9K بازدید | 6 دیدگاه

یوسف کرمی:بچه ها به رغم جوانی خوب عمل کردند

یوسف کرمی قهرمان سابق تیم ملی تکواندو عملکرد ملی پوشان ایران در مسابقات آسیایی هانگژو را مثبت ارزیابی کرد.

یوسف کرمی:بچه ها به رغم جوانی خوب عمل کردند

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کرمی قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو و سرمربی تکواندو  پاکستان از صبح امروز در کنار کادر فنی و هم تیمی های سابق خود هادی ساعی ، فرزاد عبدالهی، مجید افلاکی و... حضور داشت و از نزدیک ضمن تماشای مسابقات ملی پوشان کشورمان به آنها روحیه داد.

کرمی پس از مصاف آرین سلیمی و حریف چینی با تمجید از عملکرد تیم های ملی بانوان و آقایان حاضر در هانگژو گفت: سطح این مسابقات  بسیار بالاست و ورزشکاران عنوان داری در آن شرکت کرده اند.

وی با اشاره به نتایجی که بانوان تکواندو کار ایران در مسابقات هانگژو کسب کردند اظهار داشت: نتیجه ها می بایست بررسی و شکست ها مورد ارزیابی قرار بگیرد، اختلاف نتایج بسیار اندک است، می توان مشکلاتی که وجود دارد رفع کرد تا ملی پوشان تکواندو کشورمان در مسابقات آینده پرقدرت تر ظاهر شود.

سرمربی تیم ملی پاکستان در بخش دیگری از سخنانش از تکواندوکارانی ایرانی به عنوان ورزشکارانی توانمند یاد کرد و گفت: بچه های ما به لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند اما باید مهارتهای ذهنی شأن را تقویت کنند، تکواندو فقط داشتن آمادگی جسمانی و تکنیک مبارزه نیست.

قهرمان سابق تکواندو ایران با قدرتمند توصیف کردن حریفان آرین سلیمی متذکر شد: این ورزشکار جوان مسابقات سختی را با حریفان قدرتمند پشت سر گذاشت، او باید تلاش کند و آینده درخشانی در انتظارش است.

سرمربی تیم ملی پاکستان در خصوص وضعیت تکواندو کاران پاکستانی گفت: پیشرفت خوبی صورت گرفته اما چون کسب مدال صورت نگرفته این تغییرات به چشم نمی آید ولی باید تلاش بیشتری کنند بخصوص که الان تکواندو جهان مورد توجه همه کشورها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها