کد خبر : 1968720 | 06 مهر 1402 ساعت 13:35 | 23.4K بازدید | 6 دیدگاه

در پی فحاشی به مارسی

چهار بازیکن پی اس جی احضار شدند

چهار بازیکن پی اس جی هفته بعد و پس از بازی با نیوکسل باید به کمیته انضباطی بروند و در مورد اتفاقات پس از بازی با مارسی توضیح بدهند.

چهار بازیکن پی اس جی احضار شدند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پاری سن ژرمن مقابل مارسی با کسب یک نتیجه عالی همراه بود. بردی چهار گله در لوکلاسیک فوتبال فرانسه که البته پیامدهایی پس اتفاقات در سکوهای پارک دو پرنس داشت. 

1930758

بازیکنان پس از کسب پیروزی، طبق معمول به سمت سکوهای پشت دروازه رفتند تا پیروزی را با اولتراها جشن بگیرند. اولتراها شعارهای زشت و توهین آمیز زیادی نثار بازیکنان مارسی کردند که کمیته انضباطی فوتبال فرانسه پرونده ای جداگانه در این رابطه باز کرده است. با این حال امروز خبر رسید که چهار بازیکن پی اس جی نیز به همین منظور احضار شده اند.

رندال کولو موانی، عثمان دمبله، اشرف حکیمی و لوین کورزاوا احضار شده اند تا در مورد اتفاقات رخ داده در جایگاه ها و توهین هایی که به المپیک مارسی شده است، توضیح دهند. یک روز پس از بازی مقابل نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا، در تاریخ 5 اکتبر (12 مهر)، 4 بازیکن پاری سن ژرمن برای توضیح روایت خود از اتفاقات باید به کمیته انضباطی بروند.

1927998

این چهار بازیکن گویا در جشن پس از بازی افراطی ها را در سر دادن اینگونه شعارها تهییج و همراهی کرده اند و اکنون در این رابطه باید پاسخگو باشند.

آملی اودئا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، این هفته نگرانی خود را در مورد جدی بودن چنین اتفاقاتی ابراز کرد. افراد درگیر در صورت شناسایی، مشمول تحریم‌های مختلفی از جمله ممنوعیت ورود به پارک دو پرنس برای مدت معینی خواهند بود.

دیدگاه‌ها