کد خبر : 1968735 | 06 مهر 1402 ساعت 15:11 | 32.2K بازدید | 5 دیدگاه

الکسانیان طلایش سوخت

بعد از مسابقه متوجه خطای پا شدند!

بعد از آنکه آرتور الکسانیان فینال وزن 97 کیلوگرم را به حریف کوبایی واگذار کرد، کمیته فنی فدراسیون کشتی ارمنستان از اشتباه داور این مسابقه خبر داد.

بعد از مسابقه متوجه خطای پا شدند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مسابقات جهانی امسال را شاید بتوان فینال وزن 97 کیلوگرم عنوان کرد، جایی که به نظر می‌رسید با توجه به قرار گرفتن آرتور الکسانیان و محمدهادی ساروی در دو سمت مختلف جدول، آنها فینال این وزن را مقابل هم برگزار کنند، اما روسیلوی کوبایی محمدهادی ساروی را شکست داد و در فینال حریف الکسانیان شد.

کشتی‌گیر کوبایی فینال را هم با وجودی که از حریف عقب بود، در ثانیه‌های پایانی به سود خود تمام کرد و قهرمان جهان شد.

در پایان این رقابت‌ها کمیته فنی فدراسیون کشتی ارمنستان تشکیل جلسه داده و ضمن بررسی عملکرد این تیم در بلگراد، کشتی الکسانیان و روسیلو مورد بررسی قرار داد که مشخصاً روسیلو با خطای پا الکسانیان را برده است.

1932188

همانطور که در عکس مشخص است، اجرای فن کشتی‌گیر آبی که منجر به امتیاز می‌شود خطای پاست که از دید داور پنهان ماند. همچنین داور جلوی دید مربی ارمنستان را گرفته است و پدر آرتور الکسانیان که مربی و کُچ پسرش بود، متوجه خطا بودن حرکت روسیلو نشده که درخواست چلنج دهد.

گئورگ الکسانیان پدر آرتور الکسانیان مربی کشتی است و به‌عنوان عضو کادر فنی تیم ملی ارمنستان در مسابقات حضور داشت. او همچنین داور درجه یک ارمنستان هم هست که تا سال آینده بازنشسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها