کد خبر : 1968780 | 07 مهر 1402 ساعت 03:00 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

گرت بیل یار کمکی انگلیس در ژنو شد

گرت بیل از پیشنهاد بریتانیا و ایرلند برای میزبانی مسابقات قهرمانی اروپا "یورو 2028" حمایت می‌کند، زیرا او به هیئت ولز می‌پیوندد که ماه آینده این پیشنهاد را در ژنو ارائه می‌دهد.

گرت بیل یار کمکی انگلیس در ژنو شد

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری انگلیسی PA Media گزارش داد که بیل، بازیکن ولزی که بیشترین بازی را با تیم ملی کشورش انجام داده و بهترین گلزن تاریخ  تیم ملی بوده، ژانویه گذشته پس از یک حرفه پر از موفقیت، از فوتبال خداحافظی کرد و در آن 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. سه قهرمانی جام باشگاه‌های جهان با رئال مادرید نیز کسب کرد.

بیل 34 ساله به ولز در پیشنهاد مشترک خود با انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ایرلند برای میزبانی یورو 2028 کمک می‌کند. ترکیه نیز برای سازماندهی این مسابقات در رقابت است و تصمیم نهایی در 10 اکتبر آینده در ژنو گرفته خواهد شد، جایی که بیل در آن شرکت خواهد کرد.

نوئل مونی، مدیر عامل اتحادیه فوتبال ولز گفت: امیدواریم پیشنهاد ما به نتیجه برسد و گرت بیل بخشی جدایی‌ناپذیر از اتحادیه فوتبال ولز است و کاری است که انجام می‌دهیم و او به عنوان یکی از چهره‌هایی انتخاب شد که ارائه خواهد شد.

وی افزود: گرت شهرت جهانی دارد. می‌توانید در سیدنی یا پرو سوار تاکسی شوید و اگر بگویید اهل ولز هستید. به شما می‌گویند گرت بیل را می‌شناسند.

دیدگاه‌ها