کد خبر : 1968810 | 06 مهر 1402 ساعت 20:04 | 15K بازدید | 12 دیدگاه

باید به خطیر سه سال زمان بدهند؛

طاهری: زمان من مشکلات استقلال پنهان می‌ماند

بیژن طاهری معتقد است برای حل مشکلات استقلال باید یک بازه سه ساله به مدیرعامل این باشگاه زمان بدهند.

طاهری: زمان من مشکلات استقلال پنهان می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری، سرپرست پیشین استقلال که در مراسم سالگرد تاسیس استقلال حاضر شده بود، برای اولین بار پس از جدایی‌اش از آبی‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌هایش را با یک گلایه اینطور آغاز کرد: من یک گله و سوالی دارم. شما در قرعه‌کشی لیگ برتر از آقای سامره سوال کردید که سرپرست قبلی خیلی جنتلمنانه با بعضی از مسائل برخورد می‌کرد. رفتار جنتلمنانه کار بدی نیست و تا دلت بخواهد در این باشگاه آدم جنتلمن حضور دارد و من کوچکترینش هستم. خیلی مشکلات بود و من هیچوقت نمی‌گذاشتم رسانه‌ای بشود.

ویدئو: 312064

طاهری ادامه داد: امروز به دلیل هفتاد و هشتمین سالگرد پرافتخار باشگاه استقلال خدمت‌تان رسیدیم و خوشحالم که دوستان پیشکسوت و سایر دوستان را دیدم. این‌ها همه افتخارات باشگاه هستند. ما بچه بودیم عکس این عزیزان را جمع می‌کردیم و حالا انقدر خدا به ما عزت داده که کنارشان هستیم.

بیژن طاهری راجع به پنهان کردن مشکلات تیم گفت: طی دو سالی که من سرپرست استقلال بودم مشکلات زیاد بود و همیشه پنهان می‌کردم. یک روز مربی‌های خارجی‌مان گفتند ما غذا خوردیم و از ما پولش را گرفتند. من برگه‌هایشان را گرفتم و بدون اینکه کسی بفهمد پولشان را دادم. اما الان هر اتفاقی می‌افتد رسانه‌ای می‌شود. یکی باید این‌ها را جمع کند. همه جا اختلاف و کمبود هست و اینکه همه، همه چیز را بدانند، درست نیست.

او در مورد بحث مدیرعامل‌های استقلال بیان کرد: مشکل از مدیرعاملان ما نیست، مشکل از آنهایی است که منصوب می‌کنند. مگر می‌شود هر سه-چهار ماه یک مدیرعامل بیاید؟ یک نفر باشد همه مشکلات را حل کند. اگر قرار باشد مدام مدیرعامل عوض کنیم این باشگاه هیچوقت سر و سامان نمی‌گیرد.

طاهری در خصوص وضعیت استقلال گفت: از دو سال گذشته اوضاع بدتر نیست. مشکلات ما را پارسال دیدید و پارسال هم مردانگی می‌کردند تمرین می‌کردند. سالی که قهرمان شدیم مشکلات خفیف بود.

او ادامه داد: به نظرم اگر آقای آجرلو می‌ماند تا الان بدهی‌ها را صاف کرده بود. همان‌طور که اگر آقای خطیر بماند و سه سال دست نزنند و مشکلات را در سه سال حل کند. اگر هم خواست استعفا بدهد قبول نکنند. بگذارند یک مدیرعامل بماند‌. این هواداران گناه دارند؛ چقدر اذیت بشوند؟ سه سال فرصت دهید و این باشگاه سر و سامان می‌گیرد.

او در پاسخ به اینکه اگر زمان آجرلو پول بورس نبود استقلال به مشکل می‌خورد گفت: برای این باشگاه اگر تمام خزانه دولت هم بیاید کم است! هزینه است دیگر. اجازه بدهید مدیرعامل کارش را انجام بدهد. آقای خطیر هم می‌داند که این باشگاه بدهی دارد. ظرف این سه سال بدهی را می‌دهد. کسی که خودش واقف است، نگذارید برود. اگر نمی‌خواهید مشکلات حل شود دو ماه دیگر عوضش کنید تا همیشه مشکلات بماند و هوادار نگران باشد.

دیدگاه‌ها