کد خبر : 1968827 | 07 مهر 1402 ساعت 06:25 | 31.9K بازدید | 19 دیدگاه

یک ستاره دیگر به عربستانی‌ها نه گفت

هنریک مخیتاریان، بازیکن ارمنستانی اینتر میلان، پیشنهادی بزرگ از عربستان سعودی را رد کرده است تا با اینتر تمدید کند.

یک ستاره دیگر به عربستانی‌ها نه گفت

به گزارش "ورزش سه"، مخیتاریان از ارکان اصلی اینتر سیمونه اینزاگی در این فصل بوده است و در راه صدرنشینی تیمش در سری آ کمک بسیاری کرده است.

اوج درخشش او در این فصل به دربی میلان و بازی مقابل تیم پیولی برمی‌گردد که با دو گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بر اساس گزارش‌های رسیده از ایتالیا، حالا او با یک پیشنهاد بزرگ از عربستان سعودی مواجه شده است، اما ترجیح می‌دهد که قرارداد خود را با اینتر تمدید کند و به پیشنهادات از عربستان توجهی نداشته باشد.

1932363

این بازیکن ۳۴ ساله تاکنون یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان در خط هافبک اینتر اینزاگی بوده و به ندرت تعویض شده یا روی نیمکت قرار گرفته است.

قرارداد فعلی او انتهای این فصل به پایان می‌رسد و به این دلیل باشگاه‌هایی در عربستان سعودی با او تماس گرفته‌اند و پیشنهاد داده‌اند که حقوق سالیانه خالص او را که 3 میلیون یورو است، دو برابر کنند.

با این حال، مخیتاریان باور دارد که هنوز هم می‌تواند در فوتبال اروپا بدرخشد و می‌خواهد قرارداد خود را با اینتر تمدید کند.
او در تابستان 2022 به عنوان یک بازیکن آزاد از رم به نراتزوری پیوست.
باشگاه آماده است که به او یک قرارداد یک‌ساله با گزینه تمدید برای سال دوم ارائه دهد، در حالی که مخیتاریان منتظر یک قرارداد دو ساله است.

دیدگاه‌ها