کد خبر : 1968844 | 06 مهر 1402 ساعت 22:04 | 24K بازدید | 6 دیدگاه

برای من از دست رفتن جام از سرطان بدتر بود!

سباستین هالر، مهاجم تیم فوتبال دورتموند، مدعی است که از دست رفتن جام در روز آخر فصل پیش بوندسلیگا، از سرطان دردناک‌تر بوده است.

برای من از دست رفتن جام از سرطان بدتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم دورتموند که فصل پیش درگیر سرطان شد و موفق به شکست آن شد، پایان بوندسلیگا را با بیماری‌ای که به آن مبتلا بود مقایسه کرد.

او در یک مصاحبه با مجله بیلد اظهار نظر کرد: «از دست دادن عنوان قهرمانی در آخرین روز بوندسلیگای فصل قبل با بروسیا دورتموند برای من درد بیشتری از زمان تشخیص سرطان به وجود آورد. اگر کسی بیمار باشد، نمی‌تواند کاری انجام دهد. باید آن را قبول کنیم و پشت سر بگذاریم. اما عنوان قهرمانی در دست ما بود و می‌توانستیم آن را به دست بیاوریم.»

1932393

در فصل گذشته، دورتموند شانس به دست آوردن قهرمانی بوندسلیگا را داشت. در آخرین روز، تیم هالر برای کسب این عنوان نیاز به برد داشت، یعنی اگر مقابل ماینتس برنده می‌شد، می‌توانست قهرمان بوندسلیگا شود. با این حال، آنها ۲-۲ مساوی کردند و رقیبشان، بایرن مونیخ، پیروزی ارزشمندی کسب کرد که باعث قهرمانی‌شان در آلمان شد.

در همین راستا، مهاجم ۲۹ ساله از فرصت از دست رفته ابراز ناراحتی کرد: «در این مورد دردناک باید قبول کنید که اشتباهاتی انجام داده‌اید یا تصمیمات نادرستی گرفته‌اید. به چیزهایی فکر می‌کنید که می‌توانستید بهتر انجام دهید. اما همچنین چیزهایی یاد گرفتم، به ویژه در طی بیماری، که چیزهای منفی تا این اندازه روی من تأثیر نگذارد.»

دیدگاه‌ها