کد خبر : 1968871 | 07 مهر 1402 ساعت 13:43 | 106.7K بازدید | 79 دیدگاه

پایان روز ششم هانگژو

مدال تاریخی ژیمناستیک روز ایران را ساخت

در‌ روز‌ ششم بازی‌های آسیایی هانگژو ملی‌پوش ژیمناستیک ایران یک مدال تاریخی کسب کرد.

مدال تاریخی ژیمناستیک روز ایران را ساخت

به گزارش "ورزش سه"، سه طلا، ٩ نقره و ١٠ برنز حاصل تلاش ورزشكاران ايرانى در پنج روز نخست بازى‌هاى آسيايى هانگژو بود كه سه طلاى آن سهم واليبال و ووشو بوده است.

اما روز ششم اين بازى‌ها براى كاروان ايران نسبتاً خلوت بود؛ روزى كه تصور می‌شد بدون مدال براى ورزشكاران كشورمان دنبال خواهد شد؛ اما مهدی الفتی در ژیمناستیک و‌ در‌ رشته خرک حلقه همه را سورپرایز کرد و به یک مدال نقره تاریخی رسید. 

1932744
كاروان ايران در پايان روز ششم با سه مدال طلا، ١٠ نقره و ١٠ برنز در رده نهم جدول مدال‌ها قرار دارد.

امروز در رشته‌هايى همچون تيراندازى، شطرنج، هندبال، ژيمناستيک، بوکس، دوومیدانی و تنیس روی میز نماینده داشتيم. 

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از هانگژو همراه ما باشید:


بولت پرسپولیستیراندازی

۶:۲۰: در پایان دور مقدماتی تپانچه ۱۰ متر زنان هانیه رستمیان،  گلنوش سبقت‌الهی و  مینا قربانی با امتیاز ۵۷۳، ۵۷۱ ،۵۷۰ به ترتیب در رده‌های پانزدهم، بیستم و بیست‌وسوم ایستادند.

۶:۲۷: در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی ۱۷۱۴ امتیاز در بین ۱۴ تیم در جایگاه پنجم ایستاد.

1932475

۶:۳۶: نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت نیز در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی تفنگ پنجاه متر سه وضعیت پوریا نوروزیان با امتیاز ۵۸۴ در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد. 

۶:۴۹: مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۵۸۲ و ۵۷۶ به ترتیب در رده‌های دوازدهم و بیستم ایستادند.

1932476

 ۶:۵۷: در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۱۷۴۲ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

٩:٥٤: آغاز فینال مسابقات تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان با حضور پوریا نوروزیان در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین.

1932511

۱۰:۲۳: نوروزیان در پایان فینال در بین هشت نفر، در رده هشتم ایستاد!


بولت پرسپولیستنيس روى ميز

٨:١٠: تیم ملی تنیس روی میز دوبل ژاپن با پیروزی ۳ بر صفر مقابل کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و حالا منتظر برنده دیدار ایران و چین تایپه است. مسیر نوشاد و نیما عالمیان برای تاریخ‌سازی در بخش دوبل، دشوار است.

۸:۴۶ نتيجه تنيس روى ميز ايران و چين تايپه تا پايان ست سوم:

*ست اول 

ایران ۷ - چین تایپه ۱۱ 

*ست دوم 

ایران ۸- چین تایپه ۱۱

*ست سوم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۶ 

۹:۳۴: نیما و نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز دوبل مردان، در یک دیدار جذاب، نزدیک و نفس گیر با یک‌ کامبک رویایی بازی ۲ بر صفر باخته را مقابل هوانگ/ لیائو از چین تایپه با نتیجه ۳ بر ۲ بردند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

1932498

۹:۳۶: نتیجه دیدار ایران و چین تایپه

دست اول 

ایران ۷ - چین تایپه ۱۱ 

دست دوم 

ایران ۸- چین تایپه ۱۱

دست سوم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۶

دست چهارم 

ایران ۱۱ - چین تایپه ۹

دست پنجم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۴

۹:۳۹: تیم دو نفره ایران که پیش از این با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسیده بود، حالا برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف تیم ژاپن برود.

1932499

١٣:٤٣: بازی همزمان امیرحسین هدایی و نوشاد عالميان در مرحله یک هشتم نهایی تنیس روی میز.

1932603

١٣:٤٤: بازی همزمان دو‌ نماینده ایران باعث شد هدایی بدون مربی به مصاف حریف چین تایپه برود!

15:00: نوشاد عالميان با شكست برابر حريف قدرتمند ژاپنى خود از دور رقابت‌هاى انفرادى حذف شد. 

15:00: اميرحسين هدايى با شكست سنگين برابر حريف تايپه اى حذف شد. 


بولت پرسپولیسهندبال

٨:١٣: تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به‌مصاف کویت رفت که در نیمه نخست دو تیم به تساوی ١٠-١٠ رضایت دادند.

1932477

٨:١٥: یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

٩:١١: تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مقابل كويت با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ شكست خورد. 

۹:۱۸: شاگردان وویوویچ در دومین بازی این مرحله شنبه ۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ باید مقابل بحرین قدرتمند صف‌آرایی کنند.


بولت پرسپولیسژيمناستيک

١٠:١١: مهدی الفتی در فینال پرش خرک ژیمناستیک هنری كار خود را آغاز كرد.

1932518
1932519
1932520

۱۰:۳۶: فوری؛ نقره ارزشمند مهدی الفتی برای ایران

۱۰:۳۹: مسابقات ژیمناستیک هنری بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲، با حضور مهدی الفتی، نماینده کشورمان، از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت هانگژو در سالن هانگ لانگ برگزار شد که در پایان بخش پرش خرک ورزشکار ایرانی با امتیاز ۱۴.۷۸۳ در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره باارزشی را برای کاروان کشورمان کسب کرد.

1932534

۱۰:۴۱: این مدال نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی به حساب می‌آید.

١٤:٠١: تنها مدال آور ايران در روز ششم كه يک مدال تاریخی کسب کرد، مدال نقره خود را دریافت کرد.

1932647

بولت پرسپولیسشطرنج

۱۰:۲۵: طبق جدول اعلامی از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های شطرنج تیم ملی ایران با ترکیب پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، بردیا دانشور و امیررضا پورآقابالا به مصاف شطرنج‌بازان بنگلادشی خواهد رفت.

1932531

تیم ملی شطرنج ایران امروز توانست در اولین دیدار رقابت‌های تیمی بازی‌های آسیایی با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم ملی بنگلادش را از پیش رو بردارد و به پیروزی دست یابد.


بولت پرسپولیسبوکس
12:41: طوفان شریفی در یک‌چهارم نهایی وزن 92 کیلوگرم مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی مقابل ساگیندیک توگامبای از قزاقستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

1932602

۱۶:۴۳: شاهين موسوى، نماينده وزن ٨٠ كيلوگرم ايران، با شكست برابر حريف تاجيكستانى در سه راند با نتيجه‌اى نزديک شکست خورد تا چهارمین حذف شده این رشته لقب بگیرد.

1932702

*دووميدانى

١٦:٠٩:حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد و فرزانه فصیحی تا دقایقی دیگر در ماده دوى ۱۰۰ متر به میدان می‌روند.

۱۶:۴۸: در روز آغازین رقابت های دوومیدانی بازی‌های آسیایی، فرزانه فصیحی در ماده دو ۱۰۰ متر در خط ۸ گروه دوم قرار گرفت و با ثبت رکورد ۱۱.۷۰ به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد. او در این مرحله با ورونیکا شانتی پریرا از سنگاپور، تامین خان از پاکستان، سیلینا فا آفای از لائوس، کیمیا یوسفی از افغانستان، سارانگوآ انخباتار از مغولستان، هاجر الخلدی از بحرین، لان لالم از ماکائو و سوپانیچ پولکرد از تایلند رقابت کرد.

1932692

۱۶:۴۹: حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دو ۱۰۰ متر در خط یک گروه دوم قرار گرفت و با ثبت رکورد ۱۱.۵۷ به عنوان نفر دوم رقابت خود را به پایان رساند.
اسماعیل‌نژاد در این مرحله با حسنیه بینتی از مالزی، الیزابت تان از سنگاپور، یونگلی وی از چین، لیدا سانگ از کامبوج، یی وان لئونگ از هنگ کنگ، کریستینا نات از فیلیپین و مریم علی از مالدیو رقابت کرد.

1932693

۱۶:۵۹: بدین ترتیب فرزانه فصیحی از دور رقابت‌ها کنار رفت و حمیده اسماعیل نژاد به فینال صعود کرد.

۱۷:۰۱: اسماعیل نژاد پس از صعود در گفتگویی کوتاه گفت: "حریف اصلی من از چین بود. او از کشور میزبان بود اما من خوشبختانه با صددرصد توانم شرکت کردم و امیدوارم فردا بهتر از امروز بدوم."

١٧:٢٤: حسن تفتیان در ماده دو ۱۰۰ متر  مردان در خط ششم گروه سوم قرار گرفت و با ثبت رکورد ۱۰.۴۲ دوم شد. تفتیان در این مرحله با رن لی مارک از سنگاپور، علی انور البلوشی از عمان، ساکانگ پن از کامبوج، محمد عظیم فهمی از مالزی، جاسئونگ لی از کره جنوبی، چینگ شک کام از هنگ کنگ و محمد شمین از مالدیو رقابت کرد.

١٧:٢٦: بدين ترتيب حسن تفتيان، سريعترين مرد ايران مجوز حضور در نيمه نهايى را كسب كرد.

1932719

دیدگاه‌ها