کد خبر : 1968880 | 07 مهر 1402 ساعت 09:59 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

با آنالیز دقیق می‌توانیم ژاپن را هم ببریم

سرمربى تيم ملى تنيس روى ميز به شكست ژاپن در بخش دوبل هم اميدوار است.

با آنالیز دقیق می‌توانیم ژاپن را هم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، جميل لطف الله نسبى، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان، پس از پیروزی درخشان نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات دوبل بازی های آسیایی گفت: «خیلی بازی پر استرسی بود. دو دست اول را عقب افتادیم. شناخت زیادی از این دو ورزشکار نداشتیم اما در‌ جریان بازی شیوه را تغییر دادیم‌ و روی مسیر درست افتادیم.»

وى ادامه داد: «من همیشه گفته‌ام که رقابت در آسیا خیلی نزدیک است.شما دیدید که کامبک زدیم و در دست چهارم هم بازی ۹-۹ شد ولی خب تیم‌هایی برنده می‌شوند که در لحظات حساس بازی بتوانند روی بازی مسلط باشند و حساسیت‌ها تاثیری روی آنها نگذارد.»

1932501

سرمربی تیم ملی تنیس درباره بازی بعد مقابل ژاپن هم حرف می‌زند. او بر این عقیده است که با یک آنالیز دقیق می‌شود مقابل این تیم به پیروزی رسيد: «بازی بعدی ما با ژاپن است. هنوز زمان و میز بازی مشخص نشده است. بازی این تیم با کره جنوبی را دیدم. ان‌شاءالله که با یک آنالیز خوب بچه‌ها بتوانند مقابل این تیم به پیروزی برسند.»

لطف‌الله نسبی در پایان درباره مسابقات انفرادی که امروز انجام می‌شود هم حرف زد و گفت: «یک مشکل برای این مسابقات داریم. بازی نوشاد و هدایی همزمان با رقبایشان بازی دارند و نمی‌شود هر دو را با هم «کوچ» کرد. زمانی که در تهران می‌گفتیم و اصرار می‌کردیم تیم کامل برود و نیاز به دستیار هست برای چنین روزهایی بود. ان‌شاءالله که برای دوره‌های بعدی تدابیری بیندیشند تا وقتی ماجراهایی این چنینی پیش می‌آید تیم‌ها به مشکل نخورند.»

دیدگاه‌ها