کد خبر : 1968921 | 07 مهر 1402 ساعت 12:56 | 25.9K بازدید | 16 دیدگاه

قهر مالک شفیلدونزدی:

طرفداران خودخواه هستند، دیگر پول نمی‌دهم!

دژفون چانسیری، مالک شفیلد ونزدی، در بیانیه‌ای طولانی از هواداران «خودخواه» تیم شفیلد انتقاد کرد و گفت که کمک مالی به باشگاه را متوقف خواهد کرد.

طرفداران خودخواه هستند، دیگر پول نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، دژفون چانسیری، در بیانیه‌ای هواداران باشگاه خود را خودخواه خواند و گفت به دلیل توهین‌ها و انتقادات آنها، دیگر قصد ندارد از سرمایه شخصی خودش برای باشگاه شفیلد ونزدی هزینه کند.

این مالک تایلندی در سال ۲۰۱۵ باشگاه را خریداری کرد و قول داد که این تیم را در دو فصل آینده به لیگ برتر ببرد، اما مشکلات مالی و کسر امتیاز باعث شد نه‌تنها به لیگ برتر راه پیدا نکنند بلکه به دسته پایین‌تر هم سقوط کنند.

پس از سقوط به دسته یک، موفق شدند دوباره به چمپیونشیپ صعود کنند تا دوباره بتوانند برای صعود به لیگ برتر رقابت کنند.

شفیلد ونزدی در حال حاضر با دو امتیاز از ۸ بازی در رده آخر جدول چمپیونشیپ قرار دارد. با این عملکرد ضعیف هواداران خواستار فروش باشگاه و تغییر مالکیت شده‌اند. به دنبال این اتفاقات، مالک تایلندی تیم در بیانیه‌ای به درخواست هواداران واکنش نشان داده: «هواداران می‌توانند شکایت کنند، انتقاد کنند، نظر بدهند، هر چیزی که دوست دارند بگویند. اما هیچ‌کس حق ندارد از خط قرمز عبور کند یا حق تلاش برای وارد کردن خسارت، توهین و یا رفتن به سمت خانواده من را ندارد. این اتفاقات افتاده است و من نمی‌توانم قبول کنم. من همیشه از مناظره و فکر سازنده استقبال کرده‌ام اما افرادی مستقیماً با توهین با من تماس گرفته‌اند و به خانواده‌ام توهین کرده‌اند. این قابل قبول نیست.

1932590

برخی از هواداران می‌گویند من حافظ این باشگاه هستم، نه مالک. می‌گویند آنها اینجا به دنیا آمده‌اند و همین جا خواهند مرد. شاید من اینجا به دنیا نیامده باشم و احتمالاً اینجا نخواهم مرد، اما یک چیزی که می‌توانم بگویم این است که همیشه تلاش می‌کنم و تمام تلاشم را برای ونزدی انجام می‌دهم. حتی با وجود اینکه کمتر از ده سال است که اینجا هستم، اما این باعث نمی‌شود که عشق من به باشگاهمان بالاتر یا کمتر از دیگران باشد. از کسانی که در صدد ایجاد مشکل برای آسیب رساندن به باشگاه هستند، می‌پرسم، چه کاری انجام داده‌اید که برای باشگاه مفید باشد، چرا می‌خواهید به آن آسیب برسانید؟
من باید مسئولیت همه چیز را در باشگاه بپذیرم، از جمله حمایت مالی که همیشه انجام می‌دهم.

اما از این به بعد پول اضافی به باشگاه نخواهم داد. اگر می‌گویید که شما مالک هستید و من حافظ هستم، پس به من نشان دهید که چگونه مالک خوبی باشم و به نجات باشگاه خود کمک کنید. می‌خواهید من بروم اما همزمان می‌خواهید پول خرج کنم؟ اگر می‌خواهید من بروم، به من نشان دهید که چگونه باشگاه را اداره کنم. شما حق ندارید از من بخواهید که بروم. من کسی هستم که باشگاه را نجات دادم و برای آن پول خرج کردم، من کسی هستم که باید به طور متوسط هر ماه حدود ۲.۵ میلیون یورو پرداخت کنم. برخی از هواداران باید احترام بیشتری داشته باشند.»

دیدگاه‌ها