کد خبر : 1968926 | 07 مهر 1402 ساعت 13:22 | 20.2K بازدید | 19 دیدگاه

چیچاریتو: رونالدو هم‌تیمی راحتی است

خاویر چیچاریتو هرناندز، بازیکن سابق رئال مادرید، کار با فوق ستاره پرتغالی را به عنوان هم‌تیمی راحت می‌داند.

چیچاریتو: رونالدو هم‌تیمی راحتی است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بهترین‌ها را برای خود و اطرافیانش می‌خواهد، اما چیچاریتو اصرار دارد که او شخصیت "سخت یا پیچیده"ای ندارد.

برنده 5 توپ طلا در طول سال‌ها رکوردهای بی‌شماری را شکسته است. در حالی که عناوین لیگ داخلی درانگلیس، اسپانیا و ایتالیا در کنار پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و همه اینها را نتیجه تلاش برای کمال می‌داند. رونالدو در طول دوران حرفه‌ای قابل توجه خود برای پیشرفت مداوم تلاش کرده است. اما بسیاری معتقدند که رونالدو با وجود همه توانایی‌هایش، با حضور در هر تیم بازیکنان دیگر را برای ابراز بهترین عملکردشان تحت فشار می‌روند و حتی در دوره آخر حضورش در تیم منچستر یونایتد این باعث نارضایتی برخی از هم‌تیمی‌هایش شده بود، اما چیچاریتو چنین عقیده‌ای را درست نمی‌داند.

1932596

هرناندز مهاجم مکزیکی برای مدت کوتاهی در فصل 15-2014 در کنار فوق ستاره پرتغالی در رئال مادرید کار کرد، در حالی که رونالدو بهترین رکورد گل شخصی را در آن فصل با 61 گل ثبت و مادرید را با زیبایی بازی‌اش مسحور کرد.

هرناندز از زمان حضور خود در اسپانیا در کنار یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال بازی کرده است به پارامونت پلای گفته است: "حضورم در مادرید دو قسمت داشت، زیرا شش ماه اول بسیار پیچیده بود، زیرا عملاً هیچ بازی‌ای نکردم. مصدومیت‌های ناگواری پیش آمد و در قسمت دوم فرصتی به من داده شد که فوق العاده و بی‌نظیر بود. کریستیانو در رختکن و همچنین در نحوه حضورش در زمین فوق العاده بود. فکر نمی‌کنم بازیکنی را دیده یا دیده باشم که بگوید کریستیانو فرد سخت و پیچیده‌ای است. کریس، کریس است. ما شخصیت رقابتی  او را می‌شناسیم، اما به عنوان یک هم‌تیمی، او راحت بود."

رونالدو و هرناندز اکنون زندگی حرفه‌ای خود را خارج از اروپا دنبال می‌کنند، اولی در عربستان سعودی در النصر است، در حالی که دومی فصل چهارمش را با لس آنجلس گلکسی در آمریکا سپری می‌کند.

دیدگاه‌ها