کد خبر : 1968927 | 07 مهر 1402 ساعت 13:32 | 41K بازدید | 6 دیدگاه

تلس دوباره بازی می‌کند؛

ورود ستاره برزیلی به النصر (عکس)

مدافع چپ برزیلی النصر دوباره به فهرست این تیم بازگشت.

ورود ستاره برزیلی به النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان پس از استراحت به برخی ستاره‌هایش ازجمله کریستیانو رونالدو، الکس تلس و... در دیدار اخیرش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان مقابل تیم احد، حالا دوباره با بازگشت این ستاره‌ها آماده بازی در لیگ روشن برابر الطائی است.

الکس تلس که تجربه بازی در اینتر میلان، پورتو، منچستر یونایتد، سویا و... را دارد، پس از پیوستن به النصر در سه مسابقه لیگ روشن عربستان مقابل تیم‌های الحزم، الرائد و الاهلی به میدان رفت، ولی در دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در فهرست حضور نداشت که البته بازیکن جانشین او (حسین قاسم) توانست دروازه سرخ پوشان را در ورزشگاه آزادی باز کند.

1932598

این ستاره ملی پوش برزیلی که مثل رونالدو در دیدار اخیرشان در جام پادشاهی استراحت کرده بود، به همراه کاروان تیمش از شهر ریاض به سمت حائل رفته و احتمالا امشب یکی از 11 نفر اصلی تیمش در دیدار مقابل الطائی خواهد بود.

الکس تلس که هنوز تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده، بعید نیست در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا که النصر در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل استقلال تاجیکستان قرار می‌گیرد، به ترکیب النصر برسد.

دیدگاه‌ها