کد خبر : 1968937 | 07 مهر 1402 ساعت 14:50 | 63.5K بازدید | 43 دیدگاه

یوویچ همچنان روی نیمکت

روزهای سیاه بدترین مهاجم تاریخ رئال

لوکا یوویچ احتمالا بدترین مهاجم نوک تاریخ رئال مادرید است که با توجه به رقم بالایی که برایش هزینه شد، جواب نداد. او در میلان نیز حال و روز خوشی ندارد.

روزهای سیاه بدترین مهاجم تاریخ رئال

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ (25 ساله) تابستان امسال به عنوان خرید لحظه آخری راهی میلان شد. هواداران میلان چندین گزینه را برای تقویت فهرست مهاجمان خود تعقیب می‌کردند، اما در نهایت مجبور شدند ورود این بازیکن صربستانی را بپذیرند، زیرا او در فیورنتینا جایی نداشت. 

ورود لحظه آخری ای که در حال حاضر اعتماد استفانو پیولی را ندارد و کافی است به این آمار نگاه کنید: دو بازی و 38 دقیقه حضور در زمین. در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل نیوکاسل (0-0)، او روی نیمکت ماند. 

1726971

لوکا یوویچ باید در خط حمله شلوغ میلان جایی برای خود پیدا کند ولی رقابت با اولیویه ژیرو، نوآ اوکافور، رافائل لیائو، پولیشیچ، چوکووزه و حتی لوکا رومرو آسان نیست. او در حال حاضر جایگاه خود را پیدا نکرده و در آخرین بازی میلان مقابل کالیاری (1-3) به دلیل مشکلات بدنی در ترکیب قرار نگرفت. 

مصدومیت یکی دیگر از موانع یوویچ برای حضور منظرم در ترکیب تیم‌هایش بوده است. موردی که به او در رئال به خصوص اجازه درخشش نداد. هیچ فصلی وجود ندارد که او بیش از یک ماه به دلیل مشکلات عضلانی بیرون نمانده باشد.

1828622

رئال در سال 2019 برای خرید او 63 میلیون یورو به فرانکفورت پرداخت کرد، ولی او یکی از بدترین مهاجمان تاریخ رئال لقب گرفت. اوضاع برای یوویچ در فیورنتینا و حالا میلان هم خوب پیش نمی‌رود.

دیدگاه‌ها