کد خبر : 1968953 | 07 مهر 1402 ساعت 15:18 | 39.1K بازدید | 15 دیدگاه

لیورپول برای جدایی صلاح آماده می‌شود: این هم جانشین!

لیورپول به دنبال خرید دونیل مالن، ستاره بوروسیا دورتموند، برای جایگزینی محمد صلاح هستند.

لیورپول برای جدایی صلاح آماده می‌شود: این هم جانشین!

به گزارش "ورزش سه"، در این تابستان باشگاه‌های عربستانی به شدت به دنبال خرید صلاح بودند و اگر لیورپول نیاز شدیدی به صلاح در تیمش نداشت، شاید تسلیم وسوسه‌های عربستانی‌ها برای فروش این بازیکن می‌شدند. حالا لیورپول که از مدت باقی‌مانده از حضور صلاح در باشگاه مطمئن نیست، به دنبال جذب دونیل مالن، وینگر هلندی بوروسیا دورتموند است و یورگن کلوپ تحت تاثیر فرم اخیرش قرار گرفته است.

طبق گزارش اسپورت بیلد، کلوپ این بازیکن هلندی را جانشین بالقوه محمد صلاح می‌داند. دورتموند برای جبران سرمایه خود، ممکن است به دنبال حداقل 60 میلیون یورو برای این مهاجم باشد. هنگامی که غول‌های بوندسلیگا در تابستان 2021 جیدون سانچو را به منچستریونایتد دادند، مالن را به عنوان جانشین او با 30 میلیون یورو خریداری کردند و در صورت جدایی او هم باید فکر جدیدی کنند.

1932653

فصل اول این بازیکن هلندی در بوندسلیگا خوب بود و مالن فصل گذشته هم پیشرفت کرد و 9 گل به ثمر رساند وامسال هم تاکنون 4 بار موفق به گلزنی برای تیمش شده است. البته لیورپول احتمالا تنها در صورتی این وینگر را به خدمت خواهد گرفت که صلاح تصمیم به ترک این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 بگیرد.

مالن به دنبال این است که روز جمعه مقابل هوفنهایم باز هم با تیمش در آلمان بدرخشد. به صورت همزمان هم، لیورپول این هفته در لیگ برتر به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

دیدگاه‌ها