کد خبر : 1968987 | 07 مهر 1402 ساعت 17:03 | 6K بازدید | 11 دیدگاه

پیولی: دربی آخر دنیا نبود، حال میلان خوب است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی با لاتزیو از این مسابقه به عنوان مهم‌ترین بازی روسونری تا اینجا یاد کرد و گفت میلان شکست دربی را به فراموشی سپرده است.

پیولی: دربی آخر دنیا نبود، حال میلان خوب است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی میلان می‌گوید تیمش با برد روحیه‌بخش مقابل کالیاری شکست سنگین در دربی دلامدونینا را فراموش کرده و فردا با روحیه بالا به مصاف لاتزیو می‌رود.

پیولی از دیدار فردا که در چارچوب هفته هفتم سری آ در سن‌سیرو برگزار می‌شود به عنوان مهم‌ترین بازی تیمش تا اینجای فصل یاد کرد و گفت میلان تازه روند صعودی‌اش را آغاز کرده است. او با اشاره به اینکه بعد از فیفا دی پیش‌رو برهه جدیدی از فصل با بازی‌های متراکم آغاز می‌شود گفت روسونری امیدوار است در سری آ و چمپیونزلیگ عملکردی با ثبات به نمایش بگذارد.

آقای پیولی، حال میلان خوب است؟
بله، می‌توانیم بگوییم حال میلان خوب است. می‌خواهیم به ثباتی برسیم که هم در سری آ و هم در چمپیونزلیگ تداوم داشته باشد. بازی فردا مهم‌ترین بازی است. ما همیشه به دنبال حفظ تعادل در تیم، عملکرد تیم و نتایج بوده‌ایم. شکست در دربی به معنای پایان سفر ما در این فصل نبود. بلکه آن شکست در واقع شروعی جدید بود. ما نه کامل هستیم و نه بی عیب و نقص ولی فردا بدون شک بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

1932699

انتقادها از رافائل لیائو که حریفان را دست‌کم می‌گیرد
اینکه لیائو به محض از دست دادن یک پاس متهم به دست‌کم گرفتن حریفان بشود درست نیست. ولی من انتظار دارم رافا کمتر و کمتر اشتباه کند.

روند صعودی میلان تازه آغاز شده
ما تازه در شروع روند صعودی هستیم. من به کیفیت و روحیه بازیکنانم ایمان دارم. آنچه من در تیم می‌بینم مثبت است و باید به همین شکل ادامه پیدا کند. بعد از فیفا دی پیش رو فصل از نو آغاز می‌شود و باید هر سه روز یکبار بازی کنیم. در چنین شرایطی شما اگر بخواهید در بالای جدول باشید نیاز به ذهنیت قوی دارید و سازماندهی قوی.

میلان در خط میانی مشکل دارد؟
ریندرز می‌تواند بهتر کار کند. من از حرکات تیجانی در خط میانی هم واقعا لذت می‌برم. راه‌حلی در ذهن دارم که به نظرم خط میانی را خلاق‌تر خواهد کرد. البته راه‌حل من به معنای محدودتر شدن بیشتر او است.

میلان از چوکووئزه راضی است؟
چوکو خیلی خوب می‌داند چه از نظر جاگیری و چه از نظر دامنه حرکتی از او چه انتظاری داریم و در بازی مقابل کالیاری دقیقا طبق انتظار عمل کرد. دیدید که دو پاس درخشان به درون محوطه جریمه حریف داد. من انتظار دارم او شروع به گلزنی کند و آمار خوبی داشته باشد. او در ترکیب میلان بازیکن مهمی است.

دیدگاه‌ها