کد خبر : 1968989 | 07 مهر 1402 ساعت 17:06 | 53.2K بازدید | 95 دیدگاه

سلمانی، عمری و احمدی به نیمه نهایی آسیا می‌رسند؟

احتمال بازگشت سه بازیکن پرسپولیس به چین

احتمال دارد سه بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار با الدحیل بار دیگر به چین برگردند.

احتمال بازگشت سه بازیکن پرسپولیس به چین

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ترک اردوی تیم ایران در هانگژو توسط یاسین سلمانی، محمد عمری و مهدی احمدی اتفاقات حاشیه‌ای بسیاری را پدید آورده است. حضور سه بازیکن پرسپولیس در قطر برای همراهی تیم خود مقابل الدحیل و غیبت آنها در مصاف ایران و هنگ کنگ صدای رضا عنایتی را نیز در آورد.

با این وجود اما طبق برنامه قبلی و هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این بوده که سه بازیکن پرسپولیس بعد از بازی مقابل الدحیل دوباره از قطر به چین برگردند و در اردوی تیم عنایتی حضور یابند.

تیم ایران روز یکشنبه 9 مهر در یک چهارم نهایی المپیک آسیایی باید مقابل هنگ کنگ به میدان برود و در صورت پیروزی در این مسابقه، در نیمه نهایی با برنده ژاپن و کره‌ شمالی دیدار خواهد کرد. از سوی دیگر پرسپولیس دوشنبه شب در قطر میهمان الدحیل است و پیش از این توافق شده بود که سه بازیکن سرخپوش تیم ایران بعد از بازی به هانگژو برگردند.

در صورتی که ایران از سد هنگ کنگ بگذرد و به نیمه نهایی برسد، آنوقت سلمانی، عمری و احمدی می‌توانند به هانگژو بروند و در دیدار نیمه نهایی و همچنین رده بندی یا فینال شاگردان عنایتی را همراهی کنند.

با این وجود اگر به واسطه انتقادهای اخیر و حواشی به وجود آمده، نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره ترک اردوی تیمش توسط سه بازیکن مذکور بعد از دیدار با الدحیل تغییر نکرده باشد، آنها روز سه شنبه بار دیگر در چین خواهند بود تا در اردوی ایران حضور داشته باشند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده پیرامون این ماجرا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و شاهد بازگشت سه بازیکن آینده دار پرسپولیس به چین خواهیم بود یا خیر؛ هرچند که این موضوع در گروی برد ایران مقابل هنگ کنگ و ماندن در مسابقات است.

دیدگاه‌ها