کد خبر : 1969003 | 07 مهر 1402 ساعت 18:15 | 22.6K بازدید | 17 دیدگاه

احضار رسمی مربی اسپانیا

آخر و عاقبت دست زدن برای رئیس جنجالی

لوئیس دلافوئنته باید برای پرونده لوئیس روبیالس، روز 28 مهر در دادگاه حاضر شود. او برای رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا و حرف‌های جنجالی‌اش دست زده بود.

آخر و عاقبت دست زدن برای رئیس جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، قاضی دادگاه ملی، فرانسیسکو دی خورخه، در چارچوب تحقیقات در مورد اقدام غیراخلاقی لوئیس روبیالس با جنی هرموسو، در هنگام اهدای مدال قهرمانی تیم فوتبال زنان اسپانیا، لوئیس دلافوئنته، مربی تیم مردان اسپانیا، را به عنوان شاهد در 20 اکتبر (28 مهر) ساعت 11 صبح احضار کرده است. دلا فوئنته در جلسه جنجالی ماه قبل فدراسیون فوتبال اسپانیا برای اظهارات روبیالس مبنی برای اینکه استعفا نخواهد کرد، دست زده بود.

1932727

قاضی دادگاه برای آن روز و 27 اکتبر، حضور مدیر و معاون ارتباطات فدراسیون فوتبال و همچنین روانشناس تیم بانوان و مدیرکل را به عنوان شاهد تعیین کرده است. تاریخ حضور آلبرت لوکه، مدیر تیم‌های ملی اسپانیا، در دادگاه نیز به 16 اکتبر تغییر یافت.

اوضاع در فوتبال ملی اسپانیا در یک ماه گذشته بحرانی بوده است. اتفاقات رخ داده پس از قهرمانی تیم زنان اسپانیا در جام جهانی که مسبب اصلی آن لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون، بود، باعث شده تا به جای شادی ملی، همه چیز تحت تاثیر اقدام غیراخلاقی رئیس با جنی هرموسو، ستاره تیم زنان، در هنگام اهدای مدال قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها