کد خبر : 1969042 | 07 مهر 1402 ساعت 20:56 | 33.6K بازدید | 89 دیدگاه

پیروزی سخت النصر در شب درخشش فوق‌ستاره

النصر موفق شد در یک دیدار نزدیک و به لطف گل دقایق پایانی رونالدو به پیروزی برسد.

پیروزی سخت النصر در شب درخشش فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه"، النصر توانست در دیداری سخت و دشوار در استادیوم امیر عبدالعزیز بن مساعد شهر حائل از سد میزبان خود الطائی عبور کند و ضمن کاهش فاصله‌اش با الاتحاد، سه امتیاز مهم را به جمع اندوخته‌هایش اضافه کند.

ویدئو: 312146

النصر در دقیقه 32 و روی همکاری رونالدو و تالیسکا به گل نخست بازی دست یافت. النصر از سمت راست یک حرکت را توسط سلطان الغنام آغاز کرد. پاس زمینی او در پشت محوطه جریمه به رونالدو رسید که فوق ستاره پرتغالی با پاسی تک ضرب، توپ را در اختیار تالیسکا داد و این بازیکن نیز با شوت دیدنی، گل اول بازی را وارد دروازه میزبان کرد.

1932797

رونالدو در دقیقه 43 یک پاس گل استثنایی نیز داد که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. کریستیانو با یک ضربه برگردان تماشایی، توپ را به تالیسکا داد و این بازیکن نیز پس از دریبل گلر حریف، موفق به باز کردن دروازه الطائی شد ولی به دلیل حضور این بازیکن در آفساید، گل ستاره برزیلی مردود اعلام شد.

الطائی در دقیقه 80 توانست گل تساوی را به ثمر برساند و به کسب امتیاز از جدال با النصر امیدوار شود. روی پاس دیدنی عبدالرحمن الحارثی، توپ به ویرجیل میسیجان رسید و این بازیکن هلندی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان النصر، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به پای نواف العقیدی، توپ به گل تساوی الطائی تبدیل شد.

البته شادی میزبان زمان زیادی به طول نینجامید چرا که روی ارسال الکس تلس در دقیقه 85، این تالیسکا بود که با ضربه سر، توپ را روانه دروازه میزبان کرد و پس از برخورد توپ به دست آلفا سمدو، داور مسابقه برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و یک خطای پنالتی را به سود النصر اعلام کرد.

1932799

کریستیانو رونالدو پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گل دوم تیمش تبدیل کرد و در نهایت نیز النصر با نتیجه 2 بر یک از سد الطائی گذشت و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

1932796

دیدگاه‌ها