کد خبر : 1969043 | 07 مهر 1402 ساعت 20:58 | 13.8K بازدید | 25 دیدگاه

خطر از دست رفتن صدر؛

الاتحاد با مساوی به سپاهان رسید!

تیم فوتبال الاتحاد در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ عربستان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند.

الاتحاد با مساوی به سپاهان رسید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این مسابقه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ عربستان برگزار شد و شاگردان نونو اسپریتو در شرایطی که بازی به نسبت برتری در مقایسه با میهمان خود ارائه کردند، اما در پایان موفق به گلزنی نشدند و با یک امتیاز این مسابقه را ترک کردند.
با این تک امتیاز الاتحاد 19 امتیازی باقی ماند و حالا نفس التعاون و النصر که به ترتیب 19 و 18 امتیازی هستند را به شدت پشت سر خود احساس می‌کند.

ویدئو: 312145

با این تساوی حالا الهلال این فرصت را دارد که در صورت پیروزی الشباب 20 امتیازی شود و با 20 امتیازی صدر جدول را در اختیار بگیرد.
الاتحاد البته در مصاف هفته هشتم بنزما ستاره جهانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و مارسلو گروهی، لوئیس فیلیپه، انگولو کانته، فابینیو، کورنادو، عبدالرزاق حمدالله و رومارینیو، 7 خارجی ترکیب این تیم در مصاف با تیم رده نهمی جدول رده‌بندی الفیها بودند.

1932802
الاتحاد در آخرین بازی خود با این 11 نفر و در غیاب بنزما به مصاف الفیحا رفته بود.

با این حال نکته قابل توجه در این تساوی ناامید کننده پیش از مصاف الاتحاد برابر سپاهان بازگشت حمدالله عبدالرزاق و کورونادو از مصدومیت بود که سبب می‌شود این دو در دیدار روز دوشنبه شب مقابل سپاهان آمادگی قابل توجهی داشته باشند.

1932800

دیدگاه‌ها