کد خبر : 1969067 | 08 مهر 1402 ساعت 07:00 | 16.4K بازدید | 7 دیدگاه

مدیر ورزشی خبرساز آلمان‌ها در آستانه پبوستن به بایرن؛

بایرن‌مونیخ-لایپزیش، تحت تاثیر یک اخراج جنجالی!

مسئولان باشگاه لایپزیش درست یک روز پیش از مصاف با بایرن مونیخ دست به اتخاذ تصمیم عجیبی گرفتند و مکس ابرل را اخراج کردند.

بایرن‌مونیخ-لایپزیش، تحت تاثیر یک اخراج جنجالی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در واقع مدیران باشگاه لایپزیش به این دلیل تصمیم به برکناری یکی از پرخواهان‌ترین مدیران ورزشی باشگاه‌های آلمانی، آن هم در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ گرفتند، که مکس ابرل شایعات پیشنهاد بایرن‌مونیخ برای جذبش را انکار نکرده بود و باشگاه لایپزیش در بیانیه اخراج ابرل از واژه بی‌تعهدی به باشگاه استفاده کرده بود و دلیل اخراجش را همین موضوع عنوان کرده بود.

خراج مدیر ورزشی باشگاه لایپزیش که در باشگاه مونشن‌گلادباخ با اقدامات خود انقلاب بزرگی ایجاد کرده بود، حالا در آستانه مصاف لایپزیش و بایرن مونیخ به تیتر یک رسانه‌های آلمانی نظیر بیلد و کیکر بدل شده است.

1932853

این بخشی از مصاحبه‌ای روزهای اخیر ابرل در واکنش به پیشنهاد بایرنی‌ها است که سبب شده مدیران باشگاه لایپزیش مکس ابرل را به بی تعهدی نسبت به باشگاه متهم کنند: «من با لایپزیش قرارداد دارم. اما این مربوط به من نیست بلکه بیش‌تر مربوط به بازی حساس بین دو تیم در بوندسلیگا می‌شود. لایپزیش مقابل بایرن مونیخ.»  

حالا و با اتفاقات پیش آمده حضور ابرل در بایرن، امری محتمل است. اولی هونس به احتمال زیادی هیئت نظارت باشگاه را وادار به پذیرش این موضوع خواهد کرد و در خصوص جلب رضایت خود این مدیر، انتظار نمی‌رود چندان مشکلی وجود داشته باشد. اتفاقی که به احتمال زیاد به زودی نهایی می‌شود، تا مشخص شود که اخراج مکس ابرل در آستانه مصاف دو باشگاه اصلا بیراه نبوده است.

ابرل در ژانویه 2022 در حالی که اشک می‌ریخت، باشگاه گلادباخ را پس از سال‌ها حضور به ازای مبلغ 2.5 میلیون یورو ترک کرد و می‌خواست در جایی بهتر به کار خود ادامه بدهد. بی‌شک پس از پروژه‌ای که او در لایپزیش دنبال کرد، حالا بایرن می‌تواند نقطه پرواز این مدیر ورزشی جاه‌طلب باشد.

دیدگاه‌ها