کد خبر : 1969089 | 08 مهر 1402 ساعت 15:39 | 200.2K بازدید | 117 دیدگاه

طوفان يک کوراش‌کار و شکسته شدن یک طلسم؛

پايان روز هفتم، بازهم طلا نه، فقط نقره و برنز!

کار‌وان ایران در روز‌ هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو، در ۱۱ رشته نماينده داشت كه با يک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

پايان روز هفتم، بازهم طلا نه، فقط نقره و برنز!

به گزارش‌ "ورزش سه"، در روز هفتم مسابقات ورزشكاران به اميد افزايش تعداد مدال‌ها و بهبود جايگاه ايران در جدول رده‌بندى مدال‌ها بودند و در رشته‌هايى همچون تيراندازى، اسكيت، شطرنج، بوكس، قايقرانى، هندبال، بسكتبال، دووميدانى، تنيس روى ميز و كوراش به مصاف رقباى خود رفتند. 
بيش از هر زمان ديگرى ايرانى‌ها چشم انتظار كسب مدال طلا از سوى ورزشكاران هستند، اما بازهم خبری از طلا نبود و یک نقره توسط مجید بریمانلو در کوراش و یک برنز توسط تیراندازان به ثبت رسید تا تعداد مدال های ایران به ٣ طلا، ١١ نقره و ١١ برنز برسد. 
ایران در روزی که طلا نگرفت، یک رتبه در جدول مدالها سقوط کرد و در رده دهم ایستاد.

1933548

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشى روز هفتم بازى‌هاى آسيايى از قلب هانگژو همراه ما باشيد:


بولت فولاددووميدانى

١٥:٢١: سريع‌ترين مرد ايران در گروه سوم نيمه نهايى دوى صد متر به رقابت پرداخت و در این مرحله با رکورد ۱۰.۱۳ ثانیه از خط پایان عبور کرد و به عنوان نفر اول گروه خود به فینال صعود کرد.

1933254
1933255

١٧:١٠: فینال دوی ۱۰۰ متر بانوان در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی امروز در ورزشگاه المپیک اسپورت سنتر شهر هانگژو برگزار شد و حمیده اسماعيل نژاد که روز گذشته با رکورد ۱۱۱.۵۷ ثانیه موفق به صعود به این مرحله شده بود، با رکورد ۱۱.۵۴ در جایگاه هفتم ایستاد.

١٧:١٢: در این ماده دونده چینی با رکورد  ۱۱.۲۳ثانیه در جایگاه نخست ایستاد.

١٧:٣١: فینال دوی ۱۰۰ متر مردان  در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی امروز در ورزشگاه المپیک اسپورت سنتر شهر هانگژو برگزار شد و حسن تفتیان نماینده کشورمان در خط استارت قرار گرفت. 
تفتیان که به عنوان نفر اول گروه خود و با رکورد ۱۰.۱۳ ثانیه به فینال رسیده بود، در این مرحله با رکورد  ۱۰.۱۴ثانیه در جایگاه چهارم  ایستاد.

ویدئو: 312212

١٧:٣٣: در این رقابت دونده تایلندی به دلیل خطا توسط داوران حذف شد. 
دونده چینی با رکورد ۹.۹۷ ثانیه به مدال طلا رسید.

1933318

١٧:٣٥: فاصله تفتيان با كسب مدال برنز فقط سه صدم ثانيه بود.

1933321

بولت زیر مجموعهشطرنج

١٥:٣١: تیم ملی شطرنج ایران در دومین دیدار تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل قزاقزستان به پیروزی دست يافت.

١٥:٣٢: در این مسابقه سید محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور موفق به شکست حریفان خود شدند و پرهام مقصودلو به اتفاق پویا ایدنی مقابل رقبا به تساوی رضایت دادند.

1933256

بولت پرسپولیسبوکس

١٣:٠٢: در ادامه رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز در وزن ۹۲+ کیلوگرم ایمان رمضان پور مقابل حریفی از هند روی رینگ رفت.
رمضان‌پور که در بازی نخست مقابل‌ حریفی از کره جنوبی به برتری دست یافته بود، در مرحله یک‌چهارم‌نهایی با نارندر از هندوستان روبه‌رو‌ شد.

١٣:٠٤: رمضان‌پور راند نخست را با جنب و جوش و تحرک بیشتری آغاز کرد و با رقص پا و تحرک بیشتر بر حریفش برتری داشت.
با آغاز راند دوم و سوم اما بوکسور هندی با تجربه بیشتر توانست برتری خود را به رمضان‌پور دیکته کند و در نهایت در پایان ۳ راند موفق شد نماینده ایران را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

١٣:٠٧: با حذف ايمان رمضان پور، پرونده تيم ملى بوكس ايران در هانگژو با شكست مطلق بسته شد.


بولت زیر مجموعهتنیس روی میز

۱۰:۱۴: رقابت نیما و نوشاد عالمیان با ماتسوشیتا/ اویکاوا از ژاپن تا دقایقی دیگر. این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی تنیس روی میز دوبل مردان برگزار می‌شود و برنده آن (برد ۳ دست از ۵ دست) مدال برنز خود را قطعی می‌کند.

۱۱:۰۴: تیم دوبل تنیس روزی میز ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

1933100

۱۱:۰۷: ایران برای صعود به فینال باید با چین میزبان روبرو شود.


بولت ذوب آهنهندبال

۹:۳۰: تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم گروهی به مصاف بحرین رفت. شاگردان وویوویچ در این دیدار‌ محکوم به برد هستند.

1932968

۱۰:۰۵: ایران‌ نیمه اول این دیدار را با شکست ۱۲-۷ پشت سر‌ گذاشت.

۱۰:۵۹: تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 29-20 مقابل بحرین شکست خورد.

۱۱:۰۱: هندبال ایران با دو‌‌ شکست تقریبا شانس صعود را از دست داده و‌ تنها در‌صورتی صعود می‌کند که کره بتواند کویت را شکست دهد و‌ در بازی آخر برابر ایران‌ شکست بخورد.


توپ بسکتبالبسكتبال

٩:٠٠: ديدار تيم ملى بسكتبال ايران و قزاقستان از دور گروهى بازى‌هاى آسيايى در حالى آغاز شد كه شاگردان هاكان دمير هر دو بازى قبلى خود را با پيروزى پشت سر گذاشته‌اند.

۹:۲۱: تيم بسكتبال سه نفره ايران با ترکیب احسان دليرزهان، محمد مهدي رحيمي و اميرحسين يازرلو به مصاف هند رفت و‌ با برتری ۱۹ بر ۱۷ برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم شد.

1932957

۹:۲۶: پایان کوارتر اول دیدار تیم ملی بسکتبال پنج نفره ایران با قزاقستان: ایران ۲۰- قزاقستان ۱۶.

1932962

۹:۳۶: مصدومیت جزیی پیتر گرگوریان، بازیکن تیم ملی بسکتبال در ثانیه‌های ‌پایانی کوارتر اول. این بازیکن بعد از چند ثانیه درمان توسط پزشک تیم روی نیمکت نشست.

1932965

۹:۵۳: پایان نیمه اول بازی بسکتبال ایران و قزاقستان با برتری ۳۵-۲۵ ایران.

۱۰:۱۹: تیم ملی بسکتبال با برتری ۶۵-۴۴ تا پایان کوارتر سوم در آستانه پیروزی در این دیدار قرار گرفت.

۱۰:۵۶: تیم ملی بسکتبال ایران با نتیجه 86 بر 60 مقابل قزاقستان به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی شد.

۱۰:۵۹: شاگردان هاکان دمیر به عنوان صدرنشین به یک‌چهارم‌ نهایی صعود کردند و‌ احتمالا با یکی از تیم‌های فیلیپین یا اردن روبرو می‌شوند.

۱۳:۵۹: تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مغولستان رفته است.

1933214

۱۴:۲۵: تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل مغولستان با نتیجه 16 بر 15 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

1933225

بولت استقلالكوراش

٥:٥٧: مجید وحید بریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ کوراش قهرمانی آسیا به مصاف چونگ هوانگ از ویتنام رفت.

٥:٥٨: بریمانلو در این دیدار ضمن کسب برتری مقابل حریف خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و به مصاف برنده تایپه و کویت خواهد رفت.

1932920

٧:١٣: مجید وحیدبریمانلو، نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم، در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ کوراش قهرمانی آسیا به مصاف چانگ چان از تایپه رفت و با نمایشی زیبا ضمن برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و‌ مدال برنز خود را قطعی کرد.

1932937

٧:١٨: سید محمد پودلاگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا-اقیانوسیه، در سالن مسابقات کوراش حضور دارند.

1932940

٩:٤٤: مجید وحید بریمانلو، نماینده وزن منهای 66 کیلوگرم که برنزش در این مسابقات قطعی شده بود، برابر خیراندیشی از تاجیکستان با ضربه فنی پیروز شد. وی در مدت زمان چهار دقیق مبارزه در همان ثانیه‌های ابتدایی امتیاز ککو‌ گرفت و در ادامه امتیازش را به عدد دو رساند و در یک دقیقه مانده به پایان بازی حریف را ضربه فنی کرد تا به فینال راه یابد.

٩:٤٥: بريمانلو در مسابقه نهایی با نماینده قدرتمند ازبکستان مسابقه دارد.

1932963

۱۰:۲۳: مجید وحید بریمانلو در یک‌قدمی مدال طلا قرار داشت، اما با شکست برابر حریف ازبکستانی خود در فینال وزن ۶۶- کیلوگرم به مدال نقره بسنده‌ کرد تا یازدهمین ورزشکار نقره‌ای ایران باشد.


بولت فولادقايقرانى

٥:٣٩: مسابقات کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در مجموعه ورزش‌های آبی آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند.

٥:٤١: علی آقامیرزایی در‌ خط ۲ کایاک هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

1932919

٥:٤٩: محمدنبی رضایی در‌ خط ۶ کانوی هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، قزاقستان و هند به رقابت پرداخت که با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه بعد از حریف تایپه‌ای به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

۶:۱۷: در ادامه مسابقات قایقرانی هدیه کاظمی و الناز شافعیان در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر بانوان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

۶:۴۲: پیمان قویدل و سپهر ساعت‌چی در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و ماکائو به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه به عنوان تیم اول از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

1932931

۶:۵۱: عادل مجللی و کیا اسکندانی در ماده کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین و تاجیکستان به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه به عنوان تیم دوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.


بولت استقلال اسكيت

٥:٠١: مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امر‌وز در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش بانوان آغاز شد. ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، هنگ‌کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقبای دو‌ ورزشکار ایرانی بودند.

٥:٠٤: در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی به دليل ثبت نكردن زمان لازم و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.  نماینده کشور چین تایپه به عنوان قهرمانی دست یافت.

1932907

۵:۲۶: در ادامه مسابقات در ماده ۱۰۰۰۰ متر مردان با حضور امیر بهزادی و آزاد همتی پیگیری شد. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نمایندگان ایران نتوانستند زمان مدنظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند. نماینده کشور چین تایپه همانند بخش زنان به عنوان قهرمانی دست یافت.

1932914

٨:١١: رتبه نهايى اسكيت بازان مشخص شد. پس از پایان رقابت‌های اسکیت سرعت ده هزار متر بازی‌های آسیایی هانگژو نتایج نهایی و جدول آخر ورزشکاران منتشر شد. نهال مقدم رحیمی و امیر بهزادی بروجنی در رقابت زنان و مردان ده هزار متر سرعت با دریافت لوح تقدیر مسابقات به عنوان نفرات هشتم معرفی شدند. همچنین آزاد همتی در رده دوازدهم و سید مهشید کیانی در جایگاه نهمی رقابت‌ها قرار گرفتند.


بولت پرسپولیس تيراندازى

٥:٠٩: آغاز مسابقات تپانچه ۱۰ متر میکس ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی.

1932906

٥:٣٤: نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی تیم ایران با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت.

٥:٣٨: نمایندگان کشورمان از ساعتی دیگر برای کسب مدال برنز باید به مصاف پاکستان برود.

٦:٥٩: و بالاخره اولين مدال تيراندازى ايران در هانگژو.

٧:٠١: نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف پاکستان رفتند و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به مدال برنز دست یافتند. به این ترتیب پرونده تپانچه ایران در بازی‌های آسیایی با کسب یک مدال برنز بسته شد.

1932934

٨:١٠: هانيه رستميان و امير جوهرى‌خو مدال برنز خود را دريافت كردند.

1932945

دیدگاه‌ها