کد خبر : 1969123 | 08 مهر 1402 ساعت 10:46 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

انتخابی المپیک: کانادا هم به‌خاطر خودش برد هم ایران

کانادا در اولین بازی خود در انتخابی المپیک دست به یک کار بزرگ زد و هلند را شکست داد.

انتخابی المپیک: کانادا هم به‌خاطر خودش برد هم ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک در گروه سوم تیم‌های هلند و کانادا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان توماس ساملوو در تیم ملی والیبال کانادا در یک بازی جذاب سه بر دو پیروز شدند.

در این دیدار کانادایی‌ها ابتدا ست اول را علی‌رغم شروع بد، با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند. اما هلندی‌ها ست دوم و سوم مسابقه را در دست گرفتند و این ست‌ها را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ بردند. در ست چهارم کانادایی‌ها به بازی برگشتند و نتیجه ست ۲۵ بر ۱۸ به سود آنها شد. در ست پنجم هم این کانادایی‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز و برنده کل مسابقه شدند.

حالا ممکن است هلندی‌ها با این باخت جایگاه خود را به ایران بدهند. تیم ملی والیبال ایران اگر بخواهد دوباره در جمع ده تیم برتر رنکینگ جهانی والیبال قرار بگیرد به یک پیروزی شیرین برابر آلمان در بازی امشب نیاز دارد.

در این دیدار نیمیر عبدالعزیز با کسب بیست و نه امتیاز بهترین بازیکن زمین بود، ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. در طرف مقابل آرتور شوارز با نوزده امتیاز و تیموتی مار با هجده امتیاز سهم به‌سزایی در برد شگفت‌انگیز کانادایی‌ها داشتند. اریک لوئپکی هم برای کانادا هفده امتیاز به دست آورد. هلندی‌ها فردا در دومین بازی به مصاف مکزیک خواهند رفت‌ و تیم کانادا برابر آرژانتین قرار خواهد گرفت.

1932991

دیدگاه‌ها