کد خبر : 1969192 | 08 مهر 1402 ساعت 15:05 | 49.4K بازدید | 19 دیدگاه

کنایه ماهینی به چمن آزادی با تصویری از مایسا

کاپیتان اسبق پرسپولیس با انتشار تصویری از دوره بازی خود در کنار فرزندش، نسبت به خرابی چمن استادیوم آزادی واکنش نشان داد.

کنایه ماهینی به چمن آزادی با تصویری از مایسا

به گزارش "ورزش سه"، چمن آزادی این روزها شرایط عجیبی دارد و کاملا از استاندارد خارج شده تا انتقادات و گلایه بازیکنان و مربیان را نیز در پی داشته باشد. این در حالی است که از چندی پیش با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان، این چمن در حال بهسازی است تا از خرابی بیشتر آن جلوگیری شده و قابلیت استفاده در مسابقات داخلی و بین المللی را همچون گذشته به دست بیاورد.

استادیوم آزادی که اکنون میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای دو تیم نساجی و پرسپولیس است، در رقابت‌های داخلی نیز میزبانی دو تیم سرخابی را عهده‌دار است و این در حالی است که کیفیت آن با گلایه زیادی همراه شده و حتی بازیکنان خواهان تغییر میزبانی تیم‌های خود به واسطه این اتفاق شده‌اند.

حسین ماهینی کاپیتان اسبق پرسپولیس با انتشار تصویری از خود در کنار فرزندش (مایسا) که مربوط به 5 سال پیش و در جشن قهرمانی این تیم است، به جمع منتقدان وضعیت کنونی چمن آزادی پیوست. او که با مدال قهرمانی در کنار فرزندش روی چمن نشسته است، نوشته: " یه زمانی آزادی چمنش اینطوری بود."

دیدگاه‌ها