کد خبر : 1969194 | 08 مهر 1402 ساعت 15:06 | 42.5K بازدید | 62 دیدگاه

درودگر: مالک باشگاه دوست دارد به هواداران سرویس بدهد

بلیت‌‌ نساجی- الهلال، یک‌سوم قیمت روز!

جزییات بلیت‌فروشی دیدار نساجی و الهلال عربستان مشخص شده و قرار است سامانه از فردا عصر باز شود.

بلیت‌‌ نساجی- الهلال، یک‌سوم قیمت روز!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران از الهلال عربستان پذیرایی می‌کند. از این رو امروز در یک جلسه هماهنگی درباره مسائل مربوط به برگزاری این بازی حساس بحث و تبادل نظر شد.

مهم‌ترین مسئله درباره بلیت‌فروشی مسابقه نساجی و الهلال بود؛ در جلسه امروز مشخص شد که بلیت این مسابقه از عصر فردا و از طریق سایت همیشگی بلیت‌فروشی در اختیار هواداران قرار بگیرد.

باشگاه نساجی در پایان اطلاعیه خود درباره بلیت‌فروشی آورده است: «باشگاه نساجی اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه و مسائل مربوط به این دیدار را اعلام خواهد کرد.»

این در حالی است که صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی، در مصاحبه‌ای تلویزیونی توضیحاتی را درباره بلیت‌فروشی ارائه کرد. او گفت: «قیمتی که برای بلیت‌های بازی در نظر گرفتیم، تقریبا یک‌سوم قیمتی است که باشگاه‌های دیگر ایران بلیت‌ها را در ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسانند. نظر مالک باشگاه ما (رضا حدادیان) این است که بهترین سرویس را به هواداران ارائه بدهیم و مسائل مالی برایمان مطرح نیست. البته باید حداقل قیمت را در نظر می‌گرفتیم تا از برخی ارگان‌ها مورد مواخذه قرار نگیریم.»

مدیرعامل نساجی ادامه داد: «مالک باشگاه نساجی علاقه‌ای ندارند از بلیت‌فروشی درآمدی داشته باشند. دستگاه‌های مختلف قول دادند برای حضور تماشاگران وسایل نقلیه عمومی در نظر بگیرند. همچنین خودمان هم از مازندران برای رفت و برگشت هواداران پیش‌بینی وسایل نقلیه کرده‌ایم. از تیم بانوان هم خواهش کردیم که تشریف بیاورند که ان‌شاءالله بعد از دریافت مجوز حضور بانوان در این خصوص هم اقدام می‌شود.»

درودگر افزود: «احتمالا فردا عصر سامانه بلیت‌فروشی باز می‌شود و تا روز دوشنبه ظرفیت تکمیل می‌شود. دیگر در روز سه‌شنبه بلیت‌فروشی نخواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها