کد خبر : 1969203 | 08 مهر 1402 ساعت 15:26 | 41.8K بازدید | 10 دیدگاه

ابوالقاسم عروجی لژیونر شد

خداحافظی احساسی ستاره‌ای که به عراق رفت

شماره ده محبوب قمی‌ها پس از دیدار جذاب روز گذشته برابر مس‌سونگون، با طرفداران و هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی ستاره‌ای که به عراق رفت

به گزارش "ورزش سه" ابوالقاسم عروجی بازیکن قمی و یکی از بهترین چپ‌پا‌های فوتسال ایران که محبوبیت خاصی نزد طرفداران این رشته دارد، پس از اتمام دیدار تیم‌های آنا صنعت قم و مس‌سونگون که با تساوی چهار-چهار همراه بود، با تشویق و سنگ‌تمام تماشاگران قمی، با آن‌ها و هم‌تیمی‌هایش خداحافظی نمود و سه‌شنبه ایران را به مقصد عراق ترک خواهد کرد.

عروجی که پس از نه سال، باری دیگر در این فصل برای تیم شهرش به میدان رفت، پیش از آغاز لیگ در بند قراردادش ذکر کرده بود که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، بدون هیچ مشکلی از جمع آنا صنعتی‌ها جدا خواهد شد و سرانجام پس از هشت هفته بازی با پیراهن این تیم و با به ثمر رساندن چهار گل، تیم چهارم جدول را ترک کرد.

1933245

ستاره قمی‌‌ها با دو عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر ایران، یک قهرمانی در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۸، جدیدترین لژیونر ایرانی در پرافتخارترین تیم عراق یعنی نفت الوسط خواهد بود.

فوتسالیست‌هایی از جمله قدرت بهادری و فرهاد توکلی، سابقه حضور در تیم نفت‌الوسط عراق را دارند و ابوالقاسم عروجی که برای اولین بار لژیونر شده است، یکی دیگر از بازیکنان شاخص ایرانی در تاریخ فوتسال کشور عراق به شمار می‌رود.

1933249

دیدگاه‌ها