کد خبر : 1969239 | 08 مهر 1402 ساعت 18:42 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

تمسخر ستاره کارساز شد، قهرمان ایتالیا روی دور برد!

ناپولی که بعد از تمسخر ویکتور اوسیمن وارد بحران شده بود در میانه این بحران دو بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشت و امروز لچه را 4-0 شکست داد.

تمسخر ستاره کارساز شد، قهرمان ایتالیا روی دور برد!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که هفته گذشته با تمسخر ستاره خط حمله‌اش ویکتور اوسیمن وارد بحران خودساخته شده بود از قضا دو بازی خود بعد از شروع بحران را با پیروزی‌های چهار گله پشت سر گذاشت.

ویدئو: 312253

قهرمان فصل گذشته ایتالیا که در شروع فصل به هیچ وجه در حد و اندازه سال گذشته نشان نداده بود چهارشنبه شب اودینزه را 4-1 شکست داد. آبی‌پوشان شهر ناپل امشب هم لچه را 4-0 شکست داد تا نشان دهد قهرمان ایتالیا بار دیگر به روزهای خوب فصل گذشته نزدیک شده است.

هفته گذشته بعد از پنالتی‌ای که ویکتور اوسیمن در بازی مقابل بولونیا از دست داد و باعث شد این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد حساب رسمی باشگاه ناپولی در تیک‌تاک ویدیویی منتشر کرد و او را مسخره کرد. بعد از واکنش‌های شدید این ویدیو توسط ناپولی حذف شد ولی اوسیمن و مدیر برنامه‌هایش خشمگین بوده و باشگاه را به شکایت تهدید کردند.

بولت سرشاخهناپولی امروز در هفته هفتم سری آ به خانه لچه رفته بود. در دقیقه 16 لئو اوستیگارد پاس خوب پیوتر زلینسکی را وارد دروازه لچه کرد تا ناپولی گلزنی‌اش را آغاز کند.

بولت سرشاخهنیمه اول با برتری یک گله ناپولی به پایان رسید و در شروع نیمه دوم شاهد ورود اوسیمن به زمین بودیم. ستاره نیجریه‌ای 6 دقیقه بعد در دقیقه 51 پاس خویچا کواراتسخلیا را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا دومین گل ناپولی به ثمر برسد.

1933349
1933351
1933350

بولت سرشاخهبازی تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر صفر ادامه داشت اما جان‌لوکا گتانو در دقیقه 88 پاس جاکومو راسپادوری را به تور دروازه لچه چسباند. در وقت‌های تلف‌شده در دقیقه 90+4 پنالتی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا ماتئو پولیتانو چهارمین گل این تیم را به ثمر برساند.

بازی با برتری 4-0 ناپولی به پایان رسید. این دومین برد چهارگله ناپلی‌ها ظرف چهار روز بود. آن‌ها چهارشنبه هفته گذشته هم اودینزه را 4-1 شکست داده بودند. ناپولی با این پیروزی 14 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد.

دیدگاه‌ها