کد خبر : 1969245 | 09 مهر 1402 ساعت 02:22 | 12.2K بازدید | 10 دیدگاه

دبیرکل فوتبال روسیه

روسیه در فوتبال آسیا: بله، به آن فکر می‌کنیم

ماکسیم میتروفانوف، دبیر کل اتحادیه فوتبال روسیه، خاطرنشان کرد که گزینه حضور روسیه در فوتبال آسیا هنوز امکان پذیر است.

روسیه در فوتبال آسیا: بله، به آن فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میتروفانوف تاکید کرد این انتقال یکی از راه های بازگشت باشگاه‌ها و تیم‌های ملی به عرصه بین المللی است.
در واقع انتقال اتحادیه فوتبال روسیه (RFU) به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همچنان امکان پذیر است، اما این سازمان با این اقدام، از نمی‌خواهد از یوفا باج خواهی کند و برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. ماکسیم میتروفانوف، در مصاحبه با خبرگزاری تاس این را تایید کرد.

روز سه شنبه کمیته اجرایی یوفا به تیم زیر 17 سال روسیه اجازه داد در مسابقات اروپایی شرکت کند. تمامی مسابقات تیم‌های روسیه باید بدون پرچم، سرود، لباس ملی کشور و بدون حضور در خاک روسیه برگزار شود. همچنین یوفا گزارش داد که دیگر تیم‌های روسیه پس از پایان درگیری در اوکراین به رقابت‌ها باز خواهند گشت.

میتروفانوف گفت: «آیا می‌توانیم بگوییم که پس از تصمیم اخیر یوفا، موضوع انتقال فدراسیون فوتبال به آسیا بسته شده است؟ اکنون نمی‌خواهم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم. ما تلاش نمی‌کنیم به یوفا فشار بیاوریم. رفتن به آسیا یکی از راه های بازگشت فوتبال روسیه به ورزش بین المللی است. البته ما از انتقال به آسیا به عنوان باج خواهی استفاده نکرده ایم و نمی‌کنیم، این واقعیت است.»

دیدگاه‌ها