کد خبر : 1969265 | 08 مهر 1402 ساعت 20:45 | 13.9K بازدید | 14 دیدگاه

آرتتا: به انسانیت تیمم افتخار می کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از در هم کوبیدن بورنموث در لیگ برتر گفت که از همدلی در تیمش بیشتر از برد خوشحال می شود.

آرتتا: به انسانیت تیمم افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای آرسنال امروز به خوبی پیش رفت چرا که این تیم موفق به کسب یک برد قاطعانه 4-0 در خانه بورنموث در هفته هفتم لیگ برتر شد و توانست به رده سوم صعود کند. آنها همچنین با باخت منچسترسیتی با این تیم صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند و کاملا به کورس قهرمانی بازگشتند و تساوی خانگی هفته گذشته در دربی شمال لندن را به فراموشی سپرده اند. میکل آرتتا سرمربی تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا در مورد برد شیرین تیمش صحبت کرد:" خیلی خوشحالم. با ذهنیت درستی از دیروز به این بازی نگاه کردیم، می دانستم تیمم آماده است اما به هر حال چالش بزرگی داشتیم. آنها هیچ وقت بدون زحمت به شما فرصت نمی دهند، اما ما خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم."

کای هاورتز در این بازی موفق به زدن اولین گلش برای آرسنال در فصل جاری بود. او که به عقیده بسیاری از کارشناسنان یکی از بدترین خریدهای ابتدای فصل بود، شاید با این گل کمی از فشارها روی خودش کاسته باشد. برای به ثمر رساندن این گل بازیکنان آرسنال پنالتی دوم تیم را به او دادند و بعد از موفقیت او در گل کردن این ضربه، هواداران تیم هم به شدت او را تشویق کردند. آرتتا در این باره گفت:" من از این برد خوشحالم اما از آن خوشحالترم که عضو تیمی هستم که از خود انسانیت نشان می دهد. تیم و هواداران با همدلی کردن با بازیکنی که علامت سوال های زیادی در موردش وجود داشت مرا خیلی دلگرم کردند. من از حسی که هوادارانمان در او ایجاد کردند بسیار خوشحالم. اگر یک بازیکن باشد که لیاقت آن را داشته باشد، هاورتز است. احتمالا این همه چیز را تغییر خواهد داد. اگر او مطمئن نبود که ما چقدر دوستش داریم، حالا قطعا می داند."

1933425

بوکایو ساکا در نیمه دوم تعویض شد و به نظر مصدوم بود. آرتتا در این باره توضیح داد:" من هنوز کامل چیزی نمی دانم. فرصت صحبت با او را نداشتم. گابریل هم بعد از بازی می لنگید و درد داشت."

دیدگاه‌ها