کد خبر : 1969269 | 08 مهر 1402 ساعت 21:06 | 7.7K بازدید | 8 دیدگاه

صیادمنش نبود و هال‌سیتی زور بردن نداشت

هال سیتی نتوانست از فرصت خوب میزبانی برای رسیدن به رتبه چهارم جدول استفاده کند.

صیادمنش نبود و هال‌سیتی زور بردن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نهم رقابت های چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی در استادیوم کی‌کوم در شهر کینگستون آپون هال، برابر تیم نه چندان مطرح پلیموث آرگیل با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد.

هال سیتی که در هفت دیدار قبلی خود نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود و با چهار پیروزی و سه تساوی توانسته بود به جمع تیم های مدعی اضافه شود، در پی کسب سه امتیاز این دیدار خانگی بود.

1933439

در این دیدار و با وجود حملات میزبان، این آدام رندل بود که در دقیقه 22 موفق شد برای پلیموث آرگیل گلزنی کند تا آب یخی بر پیکر تماشاگران حاضر در استادیوم ریخته شود.

با این حال، تیم میزبان توانست در واپسین دقایق بازی در نیمه نخست، کار را به تساوی بکشاند. روی پاس جدن فیلوژن-بیدایس، فرصت خوبی برای ریگان اسلیتر مهیا شد و این بازیکن توانست دروازه پلیموث آرگیل را باز کند.

1933440

تلاش هال سیتی در نیمه دوم برای رسیدن به گل پیروزی بخش بی نتیجه بود و این بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید تا ببرها با کسب 16 امتیاز به رتبه پنجم جدول رده بندی برسند.

اللهیار صیادمنش نیز که از زمان همراهی تیم امید در بازی های جام ملت های آسیا برای هال سیتی به میدان نرفته است، در این مسابقه نیز نامش در میان بازیکنان تیم حضور نداشت.

1933441

دیدگاه‌ها