کد خبر : 1969278 | 08 مهر 1402 ساعت 21:48 | 25.3K بازدید | 2 دیدگاه

حاشیه سازی اخراج گلزن فینال جام جهانی (عکس)

ماریو گوتزه، بازیکن تیم فرانکفورت در یک عملکرد ضعیف، تیمش را ده نفره کرد.

حاشیه سازی اخراج گلزن فینال جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در برد خانگی 2-0 ولفسبورگ مقابل فراکفورت، عملکرد کاملا متضاد دو بازیکن قابل توجه بود. در سمت میزبان ژوناس ویند، مهاجم 24 ساله دانمارکی به درخشش خود ادامه داد و موفق به زدن دو گل دیگر شد تا در شش بازی در بوندسلیگای امسال، 7 گل به ثمر رسانده باشد، او پشت سر سرهو گیراسای با ده گل، دومین گلزن برتر بوندسلیگاست و امروز هم موفق شد تا در پیروزی تیمش بیشترین نقش را داشته باشد.

1933462

در آن سوی میدان، ماریو گوتزه، بازیکن 31 ساله تیم فرانکفورت، از دوران طلایی اش در تیم ملی آلمان و دورتموند فاصله زیادی گرفته است. زمانی که تیمش با یک گل عقب بود، او با جلوگیری از عبور یک ضربه آزاد با دستش کارت زرد اول را دریافت کرد و در نیمه دوم هم با یک خطای بی مورد از پشت سر روی مچ پای ماتیاس اسونسبرگ، هافبک حریف، کارت زرد دومش را گرفت تا از بازی اخراج شود و تیمش را ده نفره کند. هر دوی این اشتباهات قابل اجتناب بودند و هیچ ضرورتی برای ارتکاب آنها برای این بازیکن وجود نداشت. بعد از این اخراج فرانکفورت کاملا از هم پاشید و در دقایق پایانی بازی هم گل دوم را دریافت کرد.

1933461

این اولین اخراج گوتزه در بوندسلیگا بود و او به قدری از این اتفاق خشمگین بود که در اقداماتی که کمتر از او شاهد هستیم، با خشم بر زمین آب دهان انداخت و از دست دادن با سرمربی تیمش، دینو تاپ‌مولر خودداری کرد.

دیدگاه‌ها