کد خبر : 1969287 | 08 مهر 1402 ساعت 22:05 | 8K بازدید | 44 دیدگاه

لایپزیش ۲-۲ بایرن، خبری از انتقام نبود

بایرن مونیخ که به گفته توماس توخل برای برد به لایپزیش رفت، نتوانست ۳ امتیاز بازی را کسب کند و بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

لایپزیش ۲-۲ بایرن، خبری از انتقام نبود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با برد در این بازی می‌توانست فاصله خود را با بایر لورکوزن حفظ کند اما با تساوی این فرصت را از دست داد.

ویدئو: 312250

تیم توماس توخل در همان دقایق اول می‌توانست به برتری برسد اما موسیالا فرصت عالی خود را مقابل دروازه‌بان حریف در دقیقه ۶ از دست داد.

در دقیقه ۲۰ و یک ضدحمله از لایپزیش، کاستیو اوپندا توانست اولرایش را در مصاف تک به تک شکست دهد و گل اول به ثمر برسد.

1933497

۶ دقیقه بعد و باز هم گل برای لایپزیش، روی ارسال کرنر تیم میزبان، اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ به شکل آماتورگونه‌ای از دروازه خارج شد. توپ از روی دست‌های او گذشت و در پشت سرش به لویس اوپندا رسید، او کاستیو لوکبا را صاحب توپ کرد و مدافع تیم میزبان به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

1933499

در ادامه بایرن نتوانست هیچکدام از گل‌ها را حتی با خلق یک موقعیت جدی پاسخ دهد و دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن رفتند.

نیمه دوم کاملا متفاوت آغاز شد. بایرن فشار را بیشتر کرد و در دقیقه ۵۷ موفق شد یک پنالتی به دست بیاورد. مثل همیشه هری کین پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را به یک گل رساند.

1933498

با بیشتر شدن فشار بایرن، لایپزیش قادر به خلق حمله نبود، ۱۳ دقیقه پس از گل اول، لروی سانه با پاس موسیالا توانست برتری را از لایپزیش بگیرد و نتیجه را به ۲-۲ تبدیل کند.

1933496

بیست دقیقه پایانی بازی وضعیت تفاوت خاصی نکرد. استحکام دفاعی لایپزیش مانع بایرن برای خلق حمله بود و خود لایپزیش هم زیر فشار بایرن نتوانست موقعیت جدی‌ای خلق کند تا بازی بزرگ این هفته بوندسلیگا با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها