کد خبر : 1969300 | 08 مهر 1402 ساعت 23:02 | 29.4K بازدید | 43 دیدگاه

این ناعادلانه‌ترین بازی عمرم بود

غلیان خشم شدید کلوپ علیه داور

لیورپول در بازی مهم امشب با نتیجه ۲-۱ مقابل تاتنهام شکست خورد. یورگن کلوپ پس از بازی به شدت به تصمیمات داور اعتراض داشت و آنها را دلیل اصلی باخت تیم خود عنوان کرد.

غلیان خشم شدید کلوپ علیه داور

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با برد در این بازی می‌توانست صدرنشینی را به دست بیاورد اما بازی در نهایت با گل به خودی دقیقه ۹۶ ماتیپ، ۲-۱ به سود تاتنهام به پایان رسید.

یورگن کلوپ کنفرانس بعد از بازی عملکرد شاگردانش را تحسین و به تصمیم داور از جمله آفساید اعلام کردن گل لوئیز دیاز و اخراج کورتیس جونز اعتراض کرد: «بیشتر از این نمی‌توانم به عملکرد بازیکنانم افتخار کنم. آنها عالی بودند. تاکنون هیچ بازی‌ای ناعادلانه‌تر و غیرمنصفانه‌تر از این بازی ندیده‌ام. کورتیس پایش را روی توپ گذاشت و پاهایش را چرخاند. هر طوری که به آن نگاه کنید، تکل بدی نبود. هدف او توپ بود و پایش را روی توپ گذاشت.

1933545

اولین کارت زرد دیوگو اشتباه بود. آن حرکت اصلا کارت زرد نداشت. تصمیمات بد مانع از برد ما شد، همه چیز را داشتیم و عالی بازی کردیم اما فقط نتیجه و تصمیمات علیه‌مان بودند‌. 

1933544

گل دیاز اصلا آفساید نبود. در بین دو نیمه یک نفر گل را در گوشی‌اش به ما نشان داد. ما آن را توییتر، اینستاگرام و هر جای دیگری دیدیم، آفساید نبود. کاملا واضح است، توپ بین پاهای صلاح قرار دارد. آنها خط‌های آفساید خود را اشتباه کشیدند. مطمئن هستم هواداران درباره این تصمیم صحبت خواهند کرد. هرگز چنین بازی‌ای با این تصمیمات دیوانه‌وار و ناعادلانه ندیده بودم. به همه بازیکنان افتخار می‌کنم. ماتیپ عالی دفاع کرد، در ثانیه‌های آخر بدشانس بود و گل به خودی به نام او ثبت شد اما امروز عالی بود.

دیدگاه‌ها