کد خبر : 1969314 | 09 مهر 1402 ساعت 04:06 | 31.6K بازدید | 3 دیدگاه

چهره درهم ساوگیت از هتریک مهاجم انگلیسی!

اولی واتکینگز در مقابل برایتون در سطح یک فوق ستاره ظاهر شد اما سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت تاثیر قرار نداد.

چهره درهم ساوگیت از هتریک مهاجم انگلیسی!

به گزارش ورزش سه، اولی واتکینز مهاجم انگلیسی استون ویلا هت تریک خیره کننده ای را در برابر برایتون انجام داد و این در حالی است که گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها از روی سکوها بازی را دنبال می کرد.

واتکینز از مارس 2022 برای انگلیس بازی نکرده است و حتی در ترکیب تیم برای رویارویی با اوکراین و اسکاتلند در اوایل این ماه قرار نگرفت. این علیرغم زدن 15 گل در لیگ برتر است که در فصل گذشته یک فصل بسیار تاثیرگذار برای ویلا بود.

این بازیکن 27 ساله هفت بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. اما رقابت با بازیکنانی مانند هری کین، مارکوس راشفورد، ایوان تونی و کالوم ویلسون که همگی گل‌های بیشتری نسبت به او در فصل گذشته به ثمر رساندند، او پس از هتریک رو به سمت سکوهایی که سرمربی انگلیس در آن حضور داشت خوشحالی انجام داد.

1933569

واتکینگز سه گل زد و یک پاس گل داد تا تیمش در ویلا پارک 6-1 مقابل برایتون پیروز شود. بلافاصله پس از گل هت تریک او، دوربین ها به سمت سرمربی انگلیس رفتند و چهره او به شکلی بود که تحت تاثیر قرار نگرفته است و از این اتفاق متعجب و عصبی به نظر می رسد!

1933570

هواداران استون ویلا نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و در شبکه‌های مجازی متن های جالبی منتشر کردند:

هوادار استون : او احتمالاً عمیقاً در فکر است و به راهی برای توجیه حذف واتکینگز از تیم ملی انگلیس فکر می کند، یکی دیگر از هواداران استون ویلا نوشت اگر ساوتگیت او را دعوت نکند، می دانیم که او با بازیکنان استون ویلا مشکل دارد.

با توجه به عملکردی واتکینگز در این فصل داشته است (هفت گل در 10 بازی)، برای ساوت گیت بسیار سخت خواهد بود که به او بی توجه باشد و او را به تیم ملی دعوت نکند.

این مسابقه سومین بازی واتکینز مقابل برایتون، پنجاهمین گل او برای ویلا در 126 بازی اش بود.

دیدگاه‌ها