کد خبر : 1969326 | 09 مهر 1402 ساعت 00:29 | 36K بازدید | 25 دیدگاه

کونسیسائو: پنالتی روی طارمی را نگرفتند!

سرمربی پورتو قبول دارد که اخراج کاردوسو درست بود ولی اعتقاد دارد که یک پنالتی به روی مهاجم ایرانی تیمش گرفته نشده است.

کونسیسائو: پنالتی روی طارمی را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو اعتراف کرد که اخراج فابیو کاردوسو به دلیل خطا روی دیوید نرس را پذیرفته است، اما داور باید یک پنالتی به دلیل خطای تروبین، دروازه بان بنفیکا به روی طارمی اعلام می کرد.

این مربی پس از شکست 1-0 مقابل بنفیکا در ورزشگاه دالوز گفت: اخراج فابیو کاردوسو را درک می‌کنم، اما می‌دانم که یک پنالتی به دلیل خطای تروبین به روی مهدی اعلام نشد.

سرخیو کونسیسائو همچنین از نگرش بازیکنان تیمش تمجید کرد که از دقیقه 20 و تا پایان مسابقه، با یک یار کمتر در زمین حریف بازی کردند.

او گفت: این شکست برای من، برای هواداران، برای اعضای تیم سخت است، اما فکر می‌کنم امروز خیلی بیشتر از چیزی که از دست دادیم، چیزهای زیادی را بردیم. تعداد بازیکنان ما به 10 نفر کاهش یافت اما با وجود این اتفاق، موقعیت های بسیار خوبی را به دست آوردیم. در نیمه دوم تیم کمی خستگی در تیم مشاهده شد که قابل درک است.

سرمربی پورتو اعلام کرد که بر اساس عملکرد اژدها در 20 دقیقه ابتدایی بازی و زمانیکه هر دو تیم با یازده بازیکن در زمین حاضر بودند، پورتو می توانست برنده شود. وی گفت: مهم این بود که با پیروزی اینجا را ترک کنیم زیرا شایسته آن بودیم.

سرجیو کونسیسائو همچنین از پرتاب اشیا به داخل زمین توسط هواداران بنفیکا انتقاد کرد. او گفت: ما بازی را انجام دادیم، علیرغم اینکه برخی از اجسام بر روی سر ما می بارید. فندکی به یکی از دستیاران من برخورد کرد. اگر فندک را بگیرم و آن را به سمت سکوها پرتاب کنم، شش ماه مجازات می شوم. آنها می توانند هر چیزی را پرتاب کنند، زیرا ما قوی هستیم، ما یک سپر داریم که آن، حمایت طرفداران از ما است.

دیدگاه‌ها