کد خبر : 1969327 | 09 مهر 1402 ساعت 05:18 | 28.5K بازدید | 7 دیدگاه

افشای مذاکره ۱۵۰۰ میلیاردی الهلال با مورینیو

روز گذشته رسانه‌های مختلفی اعلام کردند باشگاهی که قبل از شروع رقابت‌های فصل جاری با ژوزه مورینیو وارد مذاکره شد، الهلال بوده است.

افشای مذاکره ۱۵۰۰ میلیاردی الهلال با مورینیو

به گزارش ورزش سه، مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با فروزینونه در هفته هفتم سری آ اعلام کرد که پیشنهاد فوق‌العاده لیگ حضور در عربستان را رد کرده است.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات، با اعلام اینکه پیشنهادی که مورینیو دریافت کرده بود، از سوی الهلال عربستان بوده است، توضیح داد: الهلال با دستمزد سالانه 30 میلیون یورو به مورینیو پیشنهاد داد.

الهلال پس از شکست مذاکرات با مورینیو، سرمربی سابق خود، ژرژ ژسوس پرتغالی را به تیم بازگرداند اما عملکرد این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا باعث اعتراض هواداران این تیم شده است.

این تیم عربستانی در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نوبهار ازبکستان با تساوی 1-1 رسید و سپس در لیگ روشن عربستان هم با همین نتیجه برابر ضمک متوقف شد.

الهلال همچنین در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم دسته اولی الجبلین به برتری رسید و روز گذشته هم الشباب را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

دیدگاه‌ها