کد خبر : 1969344 | 09 مهر 1402 ساعت 15:08 | 141.3K بازدید | 109 دیدگاه

فوتبال، كوراش، تنيس روى ميز، اسكيت، تيراندازى

زنده از قلب هانگژو: ايران روى ريل نقره و برنز!

كاروان ورزشى ايران در روز هشتم بازى‌ها در ١٠ رشته ورزشى نماينده خواهد داشت و همچنان اميدوار به افزايش تعداد طلاهاى خود است.

زنده از قلب هانگژو: ايران روى ريل نقره و برنز!

به گزارش "ورزش سه"، جايگاه دهمى ايران با ٣ طلا، ١١ نقره و ١١ برنز تا پايان روز هفتم نگرانى هاى زيادى را بابت ادامه اين روند و كمبود مدال طلا جهت صعود در جدول افزايش داده است. 

با اين حال كاروان ايران اميدوار به روزهاى آينده و رشته هاى پرمدال است. امروز و در روز هشتم ورزشكاران در رشته هايى همچون تنيس روى ميز، تيراندازى، تيروكمان، شطرنج، قايقرانى، هندبال، فوتبال، دووميدانى، اسكيت و كوراش به ميدان رفته اند؛ اگرچه فقط در چند رشته توزيع مدال انجام مى شود. 

به هر حال بايد نشست و ديد در روز هشتم بازى ها اتفاق ويژه اى براى كاروان ايران رخ خواهد داد يا بازهم نقره و برنز ورزشكاران ما را راضى خواهد كرد. 

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز هشتم بازى هاى آسيايى هانگژو همراه ما باشيد:


بولت استقلال فوتبال

١٤:١٣: تركيب تيم ملى فوتبال اميد برابر هنگ‌كنگ در مرحله يک چهارم نهایی اعلام شد:

سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی، سیدمجید نصییری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده‌لو، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدحسین اسلامی، امیر جعفری، مهدی ممی‌زاده و ارسلان مطهری

1932185

١٤:٥٥: حلقه اتحاد شاگردان عنايتى در رختكن پيش از ديدار با هنگ‌كنگ.

1933885

۱۵:۳۷: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در کنار مناف هاشمی سرپرست کاروان‌ ایران بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌‌کند.

1933924

۱۵:۴۷: نیمه نخست دیدار ایران و هنگ‌کنگ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1933926

۱۶:۳۴: طبق اعلام نمایشگر ورزشگاه، بیش از ۱۰ هزار نفر بازی ایران ‌و هنگ کنگ را از نزدیک می‌بینند.

1933934

١٧:٠٠: تيم فوتبال اميد ايران با نتيجه يک بر صفر مقابل هنگ‌کنگ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.


بولت فولادشطرنج

٨:٠۵: ترکیب تیم ملی شطرنج ایران برای تقابل با تیم ملی چین در بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام شد

٨:٠٩: بر اساس اعلام کمیته برگزاری رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲، تیم ملی شطرنج ایران با ترکیب پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و بردیا دانشور مقابل چینی‌ها صف آرایی خواهد کرد.


بولت سپاهانتنيس روى ميز

٧:٣٥: ديدار حساس تيم ملى دوبل ايران با تركيب نيما و نوشاد عالميان مقابل چين ميزبان با حضور پرتعداد تماشاگران ميزبان آغاز شد.

٧:٣٨: اين بازى از مرحله نيمه نهايى است و بازنده مدال برنز مى گيرد و برنده به فينال مى رسد.

٨:١١: شکست برادران عالیمان مقابل رنک 1 و 2 دنیا؛ دومین برنز با ارزش تنیس روی میز کسب شد.

٨:١٣: تیم دوبل تنیس روی میز ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف چین با ترکیب «ژندونگ فان» و «چوکین وانگ» رفت که با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و مدال برنز را از آن خود کرد.

1933702

٨:١۵: این اولین مدال تنیس روی میز ایران در بخش دوبل در تاریخ بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

1933703
1933704

١٥:١٧: نیما و نوشاد عالمیان مدال برنز تنیس روی میز دوبل را در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دريافت كردند.

1933907

١٥:٢٠: در بخش دوبل چين اول و كره جنوبى دوم شدند.


بولت ذوب آهنتیراندازی

۶:۴۵: پیگیری مسابقات تراپ در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی. محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا نمایندگان ما در این بخش هستند.

1933683

۸:۵۹: در پایان ۵ راند از تراپ بانوان و آقایان جایگاه نمایندگان کشورمان مشخص شد.

۹:۰۰: در پایان دور مقدماتی تراپ آقایان محمد بیرانوند با 117 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد. با اختلاف دو امتیاز از مرحله شوت‌آف بازماند.

۹:۰۳: در پایان دور مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا با کسب امتیاز 105 جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داد.


بولت هوادارتيروكمان

٥:٥٧: كمانداران ايرانى هم از صبح امروز كار خود را در بخش آقايان و بانوان آغاز كردند.

1933662

١٣:٣٨: در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، مبینا فلاح با امتیاز 618 در رده سی و هشتم قرار گرفت. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قطر می‌رود.

١٣:٤١: در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، یسنا پورماهانی با امتیاز 617 در رده سی و نهم ایستاد. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کویت می‌رود.

١٣:٤٥: در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، زهرا نعمتی با امتیاز 616 در رده چهلم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفى صعود كند.

١٣:٤٩: در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز 705 در رده ششم ایستاد. وی در بازی نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار عراق و نپال می‌رود.

١٣:٥٤: در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، آرمین پاکزاد با امتیاز 698 در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در بازی نخست استراحت دارد و حریف بعدیش در دور دوم مشخص نیست.

1933859

١٣:٥٨: در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، میلاد رشیدی با امتیاز 692 در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

١٤:٠٥: تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز 2095 در رده چهارم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم عربستان می‌رود.

١٤:٠٨: تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسنا پورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز 1587 در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

1933860

١٤:٠٩: تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز 1391 در رده پنجم قرار گرفت و و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می‌رود.

١٤:١٢: تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز 1295 در رده دهم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

١٤:١٧: طبق قانون بازی‌های آسیایی، دو نفر برتر هر کشور می‌توانند در مرحله حذفی بازی کنند و بدین ترتیب در مرحله حذفی زهرا نعمتی و میلاد رشیدی حضور ندارند.

1933861

بولت مس رفسنجاندووميدانى

٥:٥١: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی‌بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بود صبح امروز حمیده اسماعیل‌نژاد در مسابقات ۲۰۰ متر به رقابت با حریفانش بپردازد، اما در حالی‌که اسمش در فهرست دوندگان بود، در خط استارت قرار نگرفت.

1933657

٥:٥٣: پیگیری‌ها از بهزادی، نایب رییس فدراسیون دومیدانی مشخص کرد که ماده تخصصی وی‌‌۱۰۰ متر است، اما تمایل داشت شانس خود را در این ماده نیز امتحان کند كه باتوجه به اینکه اسماعیل‌نژاد شب گذشته در فینال ۱۰۰ متر دویده بود به دلیل عدم آمادگی لازم از حضور در این ماده انصراف داد.

١٥:٠١: مهدی صابری نماینده پرتاب وزنه ايران با حدنصاب ١٨.٤٤ متر كار خود را در فينال اين رشته دنبال مى‌كند.

1933886

١٥:١١: دونده هندی با زمان ۸ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۵۰ ضمن کسب مدال طلای ماده ٣ هزار متر رکورد بازی‌های آسیایی را که در اختیار کیهانی بود را هم شکست. کیهانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه ضمن کسب مدال طلا رکورددار این ماده نیز شده بود.

١٥:٣٢: مهدی صابری نماینده کشورمان در رشته پرتاب وزنه با ثبت رکورد 19 متر و 41 سانتی‌متر در رتبه پنجم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.


بولت استقلالاسكيت

٥:٠١: مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی به بازی های آسیایی  ۲۰۲۲ هانگژو ساعت ۹ صبح امروز (یکشنبه ۹ مهر) به وقت محلی در ماده ۱۰۰۰ متر و در استادیوم Qiantang Roller Sports Centre با حضور نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد در بخش زنان و محمد امین حیدری و کیارش شامحمدی  در بخش مردان برگزار شد.

٥:٠:٧: در پایان دور اول بخش زنان و بین هشت شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد ۱.۳۷.۲۱۷ با زمان و نگین شیخی با زمان ۱.۳۸.۴۱۴ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

1933676

٥:٠٨: در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمد امین حیدری موفق شدند راهی مرحله بعدی شوند، بدین ترتیب تمام اسکیت‌بازان کشورمان موفق شدند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

٥:٣٩: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکیت سرعت در ماده هزار متر برگزار شد و دو بانوی اسکیت‌باز ایران به رقابت با حریفان در گروه اول پرداختند. بعد از برگزاری مسابقات دو گروه، مشخص شد نگین شیخی با رکورد ۱.۳۷.۰۸۲ و ملیکا منوچهری راد با زمان ۱.۳۷.۱۵۷ توانستند در جمع هشت نفر برتر قرار گرفته و راهی مرحله فینال شوند.

٥:٤٤: از میان مردان اسکیت‌باز ایران هم محمدامین حیدری با رکورد ۱.۲۷.۳۲۶ فینالیست شد، اما متأسفانه کیارش شامحمدی که زمان ۱.۳۰.۱۵۲ را ثبت کرده بود، از صعود به فینال بازماند.

1933677

٦:١٩: در فينال اسكيت هزار متر زنان ملیکا منوچهری راد با رکورد ۱.۴۲.۷۰۱ و نگین شیخی با زمان ۱.۴۳.۸۶۹ به کار خود پایان دادند. آنها در انتهای مسابقه بین هشت اسکیت‌باز برتر به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم ایستادند.

1933678

٦:٢١: در پایان فینال ۱۰۰۰ متر اسکیت سرعت بانوان به ترتیب۲ ورزشکار کشورچین تایپه صاحب مدال های طلا و نقره شدند.ملی پوش کره جنوبی نیز نشان برنز را به خود اختصاص داد.

۶:۵٣: محمدامین حیدری نماینده اسکیت سرعت ایران دربخش ۱۰۰۰ متر پس از حضور در فینال این دوره از مسابقات با ثبت یک خطا در حرکت استارت و  بجا گذاشتن رکورد زمانی یک دقیقه و سی ثانیه و چهارصد و چهل و سه صدم ثانیه  صاحب مدال نشد و با  عنوان ششمی به کار خود در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین خاتمه داد.


بولت فولادقايقرانى

٥:١٣: هیوا افضلی در دور مقدماتی رقابت های کانو یک نفره ۲۰۰ متر با نمایندگان ازبکستان، ویتنام و چین رقابت کرد با زمان ۵۵ ثانیه و دویست و هفتاد و هشت صدم ثانیه در رده پنجم قرار گرفت.

٥:١٤: سه نفر اول مستقیما راهی فینال شدند و دو نفر بعدی به نیمه نهایی رسیدند. افضلی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

٥:٢٧: هدیه کاظمی قایقران آب های آرام ایران در ادامه رقابت های بازی های آسیایی در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر با نمایندگان ویتنام، چین، سنگاپور، ازبکستان و ماکائو رقابت کرد. او در این نبرد شش نفره با قرار گرفتن در جایگاه سوم مستقیما به فینال رفت. فینال فردا صبح برگزار خواهد شد.

1933646
1933647

٥:٥٨: در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، کره، قرقیزستان و تاجیکستان رقابت کردند.
قایقرانان ایران بعد از کره جنوبی در رده دوم قرار گرفتند و مستقیما به فینال رفتند.

1933664

٥:٥٩: تیم ایران زمان یک دقیقه و بیست و شش ثانیه و دویست و بیست ثانیه را ثبت کرد. قایقرانان کره نیز با زمان یک دقیقه و بیست و شش ثانیه و سیزده صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. فینال پس فردا برگزار خواهد شد.

١٠:٥٣:هیوا فضلی در نیمه نهایی کانوی 200 انفرادی زنان در رتبه دوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

1933753

١٠:٥٩: دنيا آقايى مدال نقره خود كه دوازدهمين نقره كاروان ايران بود را دريافت كرد.

1933754

بولت ذوب آهنكوراش

٥:٤١: طاهره آذرپیوند نماینده وزن منهای 70 کیلوگرم كوراش بانوان با شکست از نماینده چین تایپه حذف شد.

1933648

٥:٤٥: آذرپیوند طی چهار دقیقه مبارزه با لی وینگ چین تایپه ای که نایب قهرمان جهان است نتیجه را واگذار کرد تا خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شود.

۶:۵۵: دنیا آقایی دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 70 در دور اول استراحت خورد و در دور دوم با تسو چیاون کوراش کار قدرتمندی از چین تایپه قرار گرفت و طی چهار دقیقه مبارزه حریف چغر و پر سرعت خود را برد و برنزش مسجل شد.

1933686

۹:۴۲: دنیا آقایی در بازی پای فینال کاخوروا از ازبکستان را با نمایشی قدرتمندانه شکست داد تا راهی فینال شده و مدال نقره خود را قطعی کرد.

۹:۴۴: این دختر کوراش کار ایران در یک قدمی مدال طلای هانگژو قرار گرفته؛ طلایی که می‌تواند خون تازه ای به رگ‌های کار‌وان ایران تزریق کند.

١٠:١٢: طلا از دست دنیا پرید، دوازهمين نقره!

1933729

١٠:١٥: دنیا آقایی در مسابقه فینال برابر دان یو از کشور میزبان ضربه فنی شد تا نخستین مدال کوراش بانوان در بازیهای آسیایی را به رنگ نقره کسب کند. اين دوازدهمين مدال نقره براى كاروان ايران بود كه بازهم حسرت چهارمين طلا را بر دلمان گذاشت.


بولت پرسپولیسهندبال

۱۰:۱۹: تیم ملی هندبال ایران در سومین بازی خود از مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل کره جنوبی به میدان رفته است.

۱۰:۲۱: ملی‌پوشان‌ هندبال حتی در صورت شکست کره هم شانس چندانی برای صعود به نیمه نهایی نخواهند داشت.

١١:٢٧: تيم ملى هندبال ايران با نتيجه نزديک ٢۵-٢۴ مقابل کره جنوبی شکست خورد.

١١:٢٩: این سومین باخت متوالی شاگردان وویوویچ در مرحله دوم مسابقات بود که باعث شد هندبالیست‌های ایران از صعود به نیمه نهایی بازمانده و به کار خود پایان دهند.

1933767

بولت پرسپولیسشطرنج

١٥:١٠: تیم ملی شطرنج ایران دقایقی قبل توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم قدرتمند چین که میزبان بازی‌های آسیایی است را شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

١٥:١٣: ترکیب تیم ملی شطرنج ایران در این دیدار متشکل بود از: پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و بردیا دانشور که نتیجه خوبی را برابر ميزبان به دست آوردند.

١٥:١٥: ستاره ايران در اين بازى پرهام مقصودلو بود كه توانست قهرمان بخش انفرادى از چين را شكست دهد.

۱۵:۲۶: طبق جدول اعلامی از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی ایران پس از بُرد خود مقابل چین، فردا در چهارمین مسابقه خود به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

۱۶:۰۴: در دقیقه ۴۸ هنگ‌کنگ به‌ گل اول خود برابر ایران رسید. این اولین گلی بود که در این تورنمنت وارد دروازه ایران شد.

1933928

دیدگاه‌ها