کد خبر : 1969370 | 09 مهر 1402 ساعت 09:22 | 25K بازدید | 58 دیدگاه

تساوی اینترمیامی بدون مسی: لئو خوب بشو نیست!

اینترمیامی صبح امروز و در غیاب لیونل مسی در دیدار برابر نیویورک سیتی اف سی به تساوی 1-1 رسید.

تساوی اینترمیامی بدون مسی: لئو خوب بشو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک سیتی اف سی رفت و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 

نیمه اول این بازی بدون اتفاق خاصی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تلاش‌های دو تیم در نیمه دوم برای باز کردن دروازه حریف هم تا دقیقه 77 بی‌نتیجه ماند اما در فاصله 13 دقیقه تا اتمام وقت قانونی این بازی بود که نیویورک سیتی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. 

1933715

در حالی که شکست اینترمیامی و ناامید شدن آنها از صعود به مرحله پلی آف قطعی به نظر می‌رسید، این توماس آویلس بود که موفق شد پاس گل رابرت تیلور را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به گل تبدیل کند. 

این یک امتیاز ارزشمند در حالی به دست آمد که مسی برای سومین بازی متوالی و به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش و حتی در فهرست 18 نفره این تیم حضور نداشت و از روی سکوها تماشاگر این بازی بود تا هواداران او و اینترمیامی بیش از پیش نگران شرایط این بازیکن باشند. 

1933716

همچنان مشخص نیست که این ستاره آرژانتینی تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود و آیا می‌تواند در دیدارهای پیش رو که برای کسب سهمیه صعود به مرحله پلی آف برای اینترمیامی بسیار اهمیت دارد به تیمش کمک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها