کد خبر : 1969375 | 09 مهر 1402 ساعت 09:55 | 42.5K بازدید | 46 دیدگاه

خشم دیوانه‌وار کلوپ: عذرخواهی به دردم نمی‌خورد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از بیانیه کمیته داوران لیگ برتر درباره خطای داوری در بازی این تیم برابر تاتنهام راضی نیست.

خشم دیوانه‌وار کلوپ: عذرخواهی به دردم نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها در جریان بازی با اخراج کورتیس جونز و دیوگو ژوتا 9 نفره شدند و در حالی که تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود با گل به خودی جوئل ماتیپ سه امتیاز این دیدار را از دست دادند. 

لوئیس دیاز در نیمه اول موفق شده بود گل اول بازی را به ثمر برساند اما کمک داور این گل را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد. این در حالی بود که او به هیچ وجه در شرایط آفساید قرار نداشت و این موضوع جنجال بزرگی به پا کرد. 

کمیته داوران لیگ برتر پس از پایان بازی با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید و از لیورپول عذرخواهی کرد اما این رفتار باعث عصبانیت بیشتر کلوپ شد. 

1933724

سرمربی لیورپول درباره بیانیه منتشر شده از سوی کمیته داوران گفت:« این اظهارات حالا به چه کسی کمک خواهد کرد؟ ما در بازی منچستریونایتد و وولوز هم شاهد چنین شرایطی بودیم. آیا به خاطر این اشتباه امتیازی به آنها دادند؟ این کارها به درد نمی‌خورد. 

ما به خاطر این عذرخواهی امتیاز نمی‌گیریم پس به دردمان نمی‌خورد. هیچکس انتظار این را ندارد که صددرصد تصمیمات در زمین درست باشد اما من فکر می‎کنم که همه ما باور داشتیم که وقتی کمک داور ویدیویی بیاید، همه چیز آسان‌تر خواهد شد. 

نمی‌دانم چرا داوران حاضر در اتاق کمک داور ویدیویی تا این حد تحت فشار هستند. تصمیم آنها روی آن صحنه گل خیلی سریع گرفته شد. این روند بازی را تغییر داد و واقعیت همین است. همه چیز بسیار دشوار بود. اما پسران من خیلی خوب با این شرایط کنار آمدند.»

دیدگاه‌ها