کد خبر : 1969384 | 09 مهر 1402 ساعت 10:41 | 26.8K بازدید | 35 دیدگاه

خوشحالی ستاره رئال: با این پیراهن در آسمانم!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، بار دیگر از این که پیراهن این تیم را به تن دارد ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی ستاره رئال: با این پیراهن در آسمانم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این دیدار از اهمیت خاصی برای آن‌ها برخوردار بود، چرا که خیرونا بالاتر از رئال و بارسلونا در صدر جدول قرار داشت و پیروزی در این بازی می‌توانست به معنای پس گرفتن صدر جدول از این تیم باشد و این اتفاق هم رخ داد. 

خوسلو و اورلین شوامنی دو گل اول رئال را به ثمر رساندند و بلینگام موفق شد گل سوم این تیم را وارد دروازه حریف کند تا بار دیگر قدرتش را به رخ حریفان کشیده باشد. او حالا در هفت بازی موفق شده شش گل به ثمر برساند و دو پاس گل ارسال کند. 

1918137

این ستاره انگلیسی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «احساس بسیار خوبی در این تیم دارم. واقعا از فوتبالم و از این که اینجا هستم نهایت لذت را می‌برم. هربار این پیراهن را به تن می‌کنم، سعی دارم که بهترین عملکرد را ارائه دهم و در اوج باشم.»

او همچنین درباره شادی خاص و معروفش پس از گل اضافه کرد: «خوشحالی پس از گلم؟ نمی‌دانم اولین بار از کجا آمد. فکر می‌کنم زمانی بود که در بیرمنگام حضور داشتم. این برای من بسیار رویایی است که بچه‌ها در مدرسه این کار را تقلید می‌کنند و از آن الهام می‌گیرند.»

دیدگاه‌ها