کد خبر : 1969456 | 09 مهر 1402 ساعت 14:57 | 29.6K بازدید | 49 دیدگاه

ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم

کرسپو: پرسپولیس یک تیم بسیار خطرناک است

سرمربی الدحیل گفت آنها فصل قبل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند ولی این موضوع کافی نیست و آنها برای قهرمانی تلاش می کنند.

کرسپو: پرسپولیس یک تیم بسیار خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو، سرمربی الدحیل، از اعتمادش به بازیکنان این تیم و توانایی آن‌ها در کسب نتیجه مثبت مقابل پرسپولیس در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

این مربی امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن کنفرانس خبری باشگاه برگزار شد، حضور پیدا کرد و گفت: هیچ چیزی در آمادگی ما تغییر نکرده است، قوی، مجدانه و حرفه ای برای حضور در این رقابت مهم تلاش می کنیم. ما با تیم بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد که بازیکنان برجسته ای دارد و به دنبال تقابل با آنها و گرفتن امتیاز هستیم.

این مربی گفت: خوشحالیم که کوتینیو به باشگاه ما ملحق شد. او مهارت ها و توانایی های خود را در زمین نشان داد، با وجود اینکه در آخرین بازی فقط یک ساعت در زمین حضور داشت اما موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد و گل دوم را از روی یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر برساند.

1933882

کرسپو ادامه داد: او 100 درصد آماده نبود و از ابتدای فصل برای حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم با مشکل مواجه بودیم. ما دیالو را نداریم و در بازی قبلی برابر استقلال تاجیکستان نیز اولونگا را از دست دادیم. اما تیم ما، ملی پوشانی دارد که در سطح بالایی هستند که این مسئله برای ما چیز خوبی است و آن‌ها می‌توانند شکاف ایجاد شده به دلیل جای خالی برخی بازیکنان را پر کنند.

سرمربی الدحیل همچنین گفت: ما در تمام تورنمنت‌ها و مسابقاتی که به میدان می رویم، با جاه طلبی و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. سال گذشته برای اولین بار موفق شدیم به نیمه نهایی صعود کنیم و اگرچه این موضوع خوب است، اما کافی نیست زیرا ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

کرسپو در پایان گفت: می دانیم که تیم در گروه سختی قرار دارد اما برای کسب امتیازات لازم و راهیابی به دور بعد سخت کار خواهیم کرد و توانایی های بازیکنان می تواند تیم را به مراحل بالاتر مسابقات برساند.

دیدگاه‌ها