کد خبر : 1969493 | 09 مهر 1402 ساعت 17:35 | 32.2K بازدید | 52 دیدگاه

ارسلان کلافه از موقعیت‌سوزی (عکس)

ارسلان مطهری در دیدار مقابل هنگ‌کنگ با ضربات زیادی موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد، اما به گل ختم نشد.

ارسلان کلافه از موقعیت‌سوزی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری ناکام بزرگ دیدار با هنگ‌کنگ بود، او در این دیدار ضربات سر پرتعدادی را به سمت دروازه هنگ‌کنگ شلیک کرد، اما موفق به باز کردن دروازه این تیم نشد.

مطهری در بازی امروز شاید نزدیک به 10 ضربه سر به سمت دروازه هنگ‌کنگ زد که هیچکدام از این ضربات به گل تبدیل نشد، اکثر ضربات او زاویه و شدت مناسب برای تبدیل شدن به گل را نداشت.

ارسلان اولین ضربه خود را در دقایق ابتدایی بازی در شرایط نامتعادل به سمت دروازه هنگ‌کنگ فرستاد که با فاصله کم به بیرون رفت و انتظار می‌رفت که پس از آن زهردارتر در میدان حاضر شود؛ اما پس از چند ارسال و ضربات سری که گلر هنگ‌کنگ آن را مهار کرد گل زدن به او سخت‌تر شد.

دروازبان این تیم که پس از چندین مهار اعتمادبه‌نفس بالایی پیدا کرده بود ضرباتی که بازیکنان ایران به سمت او شلیک می‌کردند را یکی پس از دیگری مهار می‌کرد.

ارسلان در دقیقه 60 بازی در حالی که دروازبان هنگ‌کنگ تسلیم شده بود با دروازه خالی مواجه شد اما به دلیل سرعت بالای توپ و حرکت سریعی که داشت از توپ جا ماند و توپ را از شش قدم با فاصله به بیرون فرستاد.

ویدئو: 312302

مطهری کلافه از موقعیت‌هایی که از دست رفت و ضرباتی که به گل ختم نمی‌شد، چهره‌ای درهم داشت و با فریاد کشیدن به این اتفاق واکنش نشان داد.

پس از این صحنه بازیکنان ایران ضربات زیادی به سمت دروازه شلیک کردند که دقت کافی را نداشت و باز هم گلر هنگ‌کنگ بود که یکی پس از دیگری ضربات بازیکنان ایران را مهار کرد.

1933966

دیدگاه‌ها