کد خبر : 1969498 | 09 مهر 1402 ساعت 17:55 | 48.8K بازدید | 154 دیدگاه

رجب‌زاده: هضم نمی‌کنم دروازه خالی را نزدیم؛

یک‌دفعه دیدیم پرسپولیسی‌ها نیستند!

مربی تیم فوتبال امید ایران تاکید دارد با وجود نمایش بهتر مقابل هنگ‌کنگ شکست خوردند.

یک‌دفعه دیدیم پرسپولیسی‌ها نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن رجب‌زاده پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل تیم امید هنگ‌کنگ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی هانگژو با حضور در کنفرانس خبری عنوان کرد: بازی را در هر دو نیمه کاملا در اختیار داشتیم، اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. فوتبال بی‌رحم است. ۲۰ موقعیت را خراب کردیم اما هنگ‌کنگ تنها از یک موقعیت نصف و نیمه استفاده کرد و بازی را برد. به هنگ‌کنگ تبریک می‌‌گویم.

او درباره اینکه در سراسر بازی‌های آسیایی از دور مقدماتی گرفته تا همین مسابقه امروز تیم امید موقعیت‌های گلزنی متعدد و فراوانی را خراب کردند و چرا هیچ‌وقت این مشکل برطرف نشد، گفت: متاسفانه در مسابقات انتخابی المپیک هم همین‌گونه بود. در ازبکستان هم بسیار موقعیت خراب کردیم. عدم تمرکز باعث شد موقعیت‌هایمان را از دست بدهیم. فوتبال بسیار باکیفیتی را ارائه دادیم، اما هیچوقت گل نزدیم. شاید مقصر ما باشیم که خیلی دیر جمع شدیم.

مربی امیدهای ایران در خصوص خراب شدن موقعیت گلزنی ارسلان مطهری در مقابل دروازه خالی ابراز کرد: غیرقابل هضم است اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم. این فراتر از تمرکز است. شاید به ژن ربط داشته باشد. این شاید مشکل فوتبال ما باشد و باید از روانشناس‌های زبده استفاده کنیم که این مشکل حل شود. با این وجود به این تیم و با فوتبال ایران امیدواریم.

1931447

رجب‌زاده درباره اینکه تیم امید برابر هنگ‌کنگ فوتبال باکیفیتی ارائه نداد و به نظر برنامه نداشتیم، گفت: اینگونه نیست که برنامه نداشتیم. هنگ‌کنگ هدفمند بازی کرد و به هدفش رسید. این بازی را مرور کنید. اگر دقیقه ۲ گل زده بودیم، روند بازی عوض می‌شد. ما خیلی بابرنامه بودیم و با برنامه می‌توان موقعیت ایجاد کرد و موقعیت‌های ما این را نشان می‌دهد. در مقابل دفاع فشرده و چند لایه هنگ‌کنگ بود.

او در پاسخ به این سوال که اگر سامان فلاح مصدوم بود چرا به عنوان یار تعویضی بازی کرد و اگر شرایط بازی داشت، چرا در ترکیب قرار نگرفت، گفت: درباره سامان فلاح دکتر نظر می‌دهد‌ و گفت ۲۰ دقیقه نهایت می‌تواند بازی کند. ما هم فقط ۱۰ دقیقه او را بازی دادیم تا مشکلی برایش پیش نیاید‌.

1933976

مربی تیم فوتبال امید درباره جدایی بازیکنان پرسپولیس از اردو و مشکلات کمبود بازیکن ابراز کرد: درباره پرسپولیسی‌ها مدیریت فدراسیون و سرپرست تیم امید صحبت کرده و ما در جریان نیستیم. ما فقط دیدیم که یک دفعه بازیکنان پرسپولیس از ما جدا شدند و رفتند. من مربی هستم و کارم داخل زمین است. من فقط می‌دانم ۱۴ تا بازیکن داشتیم. در چنین تورنمنتی در این سطح باید بازیکنان باکیفیت و آماده داشته باشیم. از دقیقه ۷۰ همه می‌خواستند تعویض شوند، اما بازیکنی نداشتیم که تعویض کنیم. در پست تخصصی یاسین اصلن بازیکن نداشتیم.

رجب‌زاده درباره اینکه چرا تیم امید نتوانست بازی باکیفیتی را ارائه دهد، پاسخ داد: تمام توانمان را گذاشتیم تا تیم بهترین کیفیت را داشته باشد. عدم تمرکز می‌تواند ریشه در همین مسائل داشته باشد.

او درباره غیبت رضا عنایتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: درباره عنایتی شرایطش به گونه‌ای نبود که به کنفرانس بیاید و من عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها