کد خبر : 1969504 | 09 مهر 1402 ساعت 18:15 | 21.5K بازدید | 27 دیدگاه

بازی مقابل مسی سورئال است

سم سرریج، ستاره نشویل، در مورد "تجربه سورئال" از رویارویی با لیونل مسی، فوق ستاره اینتر میامی، در فینال لیگز کاپ توضیح می‌دهد.

بازی مقابل مسی سورئال است

به گزارش "ورزش سه"، سرریج ، مهاجم سابق ناتینگهام فارست، چالش خود را درآمریکا از سال 2023 در نشویل شروع کرده است. او در فینال لیگز کاپ مقابل مسی و تیمش قرار گرفت، فوق ستاره‌ای که در آن مسابقه یک گل خیره‌کننده برای اینتر میامی به ثمر رساند و سپس در ضربات پنالتی هم وظیفه‌اش را به درستی انجام داد و پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

1933993

سرریج گفت که این باخت برایش تلخ بود، اما با بازی کردن در زمینی که مسی در آن حضور دارد به خودش افتخار کرده است: "این یک تجربه کاملاً سورئال بود، به خصوص که آن بازی یک فینال بود. فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت چنین چیزی تجربه کنم. بازی با مسی در فینال، بنابراین بله، کمی دیوانه کننده بود. ما احساس می‌کردیم باید با عملکرد نیمه دوم خود پیروز می‌شدیم و بدیهی است که مسی کسی بود که گل تساوی را به ثمر رساند. او واقعاً اینقدر خوب بازی نمی‌کرد. خیلی وقت‌ها، او فقط در کنار زمین ایستاده بود. سپس ناگهان در عرض یک دقیقه، توپ را می‌گیرد و آن را در گوشه بالا می‌گذارد. این کاری است که او در هر بازی انجام می‌دهد که شاید روزی بتوانم آن را امتحان کنم و یاد بگیرم. اما صادقانه بگویم همه چیز فوق العاده بود. بعد از آمدن مسی، می‌توانید ببینید که لیگ آمریکا چقدر در حال رشد است و جام جهانی 2026 نیز نقش مهمی در پیشرفت بیشتر آن ایفا خواهد کرد."

موفقیت در لیگز کاپ، که چند هفته پس از ورود او به ایالات متحده به دست آمد، باعث شد مسی بیشتر تاریخ‌ساز شود و چهل و چهارمین افتخار بزرگ دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد. در مجموع، این بازیکن 36 ساله آرژانتینی در 12 بازی برای اینتر میامی، 11 گل به ثمر رسانده است.

مسی همچنین الهام بخش اسپانسرهای جدید خود برای حضور در فینال جام آزاد آمریکا بود، اما به دلیل مصدومیت در دیدار با هیوستون دینامو در آن رقابت شرکت کرد. او تنها 37 دقیقه از 6 بازی اخیر اینتر میامی را در زمین بوده است.

دیدگاه‌ها